Нехай a i b - основи трапеції, h - висота. Знайдіть площу трапеції, якщо:a = 10 см, b = 6 см, h = 5 см.
Площа трапеції дорівнює 36 см2, а її основи - 8 см і 10 см. Знайдіть висоту трапеції.
Знайдіть площу ромба, якщо його діагоналі 5 см та 6 см.
Знайдіть площу ромба, сторона якого дорівнює 2√3 см , а один із кутів - 60°.
Висота трапеції дорівнює 5 см, а середня лінія - 8 см. Знайдіть площу трапеції.
Обчисліть площу ромба зі стороною 14 см і висотою, проведеною до іншої сторони, 8 см.
Площа квадрата дорівнює 49 см2. Його сторона ...
Прямокутник і квадрат мають рівні площі. Сторона квадрата дорівнює 6 см, а одна із сторін прямокутника 4 см. Знайти другу його сторону.
Площа паралелограма дорівнює 50 см2. Знайдіть висоту паралелограма, якщо сторона до якої вона проведена дорівнює 10 см.
Знайдіть площу прямокутного трикутника, катети якого дорівнюють 6 см і 8 см
Знайти площу рівностороннього трикутника з стороною 2 см
Знайдіть сторону трикутника, до якого проведена висота завдовжки 8 см, якщо площа трикутника дорівнює 40 см2
Знайдіть площу трикутника, одна з висот якого дорівнює 4 см, а сторона, до якої вона проведена, – 5 см
Одна зі сторін трикутника дорівнює 6 см. Знайдіть висоту трикутника, проведену до неї, якщо площа трикутника дорівнює 12 см2
Обчисліть суму кутів опуклого 12-кутника.
Укажи неправильне твердження
Площа трапеції дорівнює 36 см2, а висота трапеції – 6 см. Знайдіть середню лінію трапеції
На якому з рисунків зображено многокутники, які не є опуклими?
Знайти площу квадрата з діагоналлю 8 см
Знайдіть площу трапеції, основи якої дорівнюють 6 см і 8 см, а висота - 10 см
Знайдіть площу трапеції, висота якої 5 см, а середні лінія - 8 см
Знайдіть площу рівнобічної трапеції основи якої дорівнюють 10см і 34см, а бічна сторона 15 см
Більша діагональ прямокутної трапеції дорівнює 13 см, а висота - 5см. Знайти площу трапеції , якщо її менша основа дорівнює 8 см.
У рівнобічній трапеції більша основа дорівнює 70 см, один із кутів — 135°, висота — 10 см . Знайдіть площу трапеції .
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома