Площа трикутника

Додано: 20 квітня 2021
Предмет: Геометрія, 8 клас
Копія з тесту: Площа трикутника
Тест виконано: 430 разів
12 запитань
Запитання 1

Укажіть формулу, за допомогою якої можна знайти площу трикутника:

варіанти відповідей

S=ab

S=a2

S=aha

S=1/2aha

Запитання 2

Як знайти площу трикутника АВС (див.рис.)?

варіанти відповідей

S=AB⋅AC

S=AH⋅BC

S=AB⋅AH

S=AC⋅AH

Запитання 3

Знайдіть площу трикутника, в якого одна зі сторін і висота, проведна до неї, відповідно дорівнюють 18 см і 0,2 дм.

варіанти відповідей

0,36 см2

0,36 дм2

3,6 см2

3,6 дм2

Запитання 4

За даними на малюнку, знайдіть площу трикутника АВС.

варіанти відповідей

10

20

12

8

Запитання 5

Обчисліть площу трикутника, зображеного на рисунку, якщо довжина сторони клітинки дорівнює одиниці довжини.

варіанти відповідей

24

12

6

16

Запитання 6

Прийнівши довжину однієї клітинки за одиничний відрізок, знайдіть площу трикутника, зображеного на рисунку, використавши формулу площі трикутника.

варіанти відповідей

3,5

7

28

14

Запитання 7

Площа трикутника дорівнює 36 дм2, а одна з його висот - 8 дм. Знайдіть довжину сторони, до якої проведено цю висоту.

варіанти відповідей

4,5 дм

9 дм

18 дм

2,25 дм

Запитання 8

Знайдіть площу прямокутного трикутника, в якого катети дорівнюють √2 см і √8 см.

варіанти відповідей

4 см

4 см2

2 см

2 см2

Запитання 9

За даними на малюнку, знайдіть площу трикутника АВС.

варіанти відповідей

410

420

210

205

Запитання 10

Обчисліть площу трикутника, зображеного на рисунку, якщо довжина сторони клітинки дорівнює одиниці довжини.

варіанти відповідей

20

10

15

5

Запитання 11

Знайдіть площу рівнобедреного прямокутного трикутника з гіпотенузою 1,4 дм.

варіанти відповідей

1,69 дм2

0,98 дм2

1,96 дм2

0,49 дм2

Запитання 12

Як зміниться площа рівнобедреного трикутника, якщо її основу збільшити вдвічі, а висоту - зменшити вдвічі.

варіанти відповідей

Збільшиться у 2 рази

Збільшиться у 4 рази

Зменшиться у 2 рази

Зменшиться у 4 рази

Не зміниться

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест