Побудова трикутника за трьома сторонами (самостійна робота)

Додано: 26 квітня 2020
Предмет: Геометрія, 7 клас
Тест виконано: 1062 рази
9 запитань
Запитання 1

Задачі на побудову трикутника за трьома сторонами розв'язують за допомогою:

варіанти відповідей

лінійки і транспортира

лінійки і циркуля

циркуля і транспортира

інша відповідь

Запитання 2

За допомогою якого приладу вимірюють довжину відрізка при розв'язуванні задач на побудову?

варіанти відповідей

лінійка

рулетка

циркуль

будь-чим

Запитання 3

Визначте кількість різних трикутників, які можна побудувати за заданими трьома сторонами: a= 4см, b=3 см, с=8 см.

*вказівка: пригадайте нерівність трикутника

варіанти відповідей

жодного

один

два

безліч

Запитання 4

Чи існує трикутник зі сторонами: a= 5см, b=6 см, с=8 см?

варіанти відповідей

ні

визначити неможливо

так

Запитання 5

Чи використовують лінійку при побудові трикутника за трьома сторонами для вимірювання точних відстаней?

варіанти відповідей

так

ні

іноді

інша відповідь

Запитання 6

Яку фігуру будують як допоміжну для знаходження третьої точки трикутника при розв'язуванні задач на побудову?

варіанти відповідей

круг

пряму

відрізок

коло

Запитання 7

Продовжіть речення.

Для того, щоб побудувати координати точки А(-3;2) потрібно зміститися відносно початку координат...

варіанти відповідей

вліво на три, вниз на дві одиниці

вліво на 3, вгору на 2 одиниці

вправо на 2, вниз на 3 одиниці

вправо на 2, вгору на 3 одиниці

Запитання 8

Яким є алгоритм побудови рівнобедреного трикутника за основою та бічною стороною?

1)проводимо два кола з центрами в кінцях відрізка заданої довжини

2)визначаємо точку перетину кіл

3)будуємо основу

4)з'єднуємо сторони трикутника

варіанти відповідей

3, 1, 2, 4

3, 1, 4, 2

1, 3, 2, 4

1, 3, 4, 2

Запитання 9

Чи можна побудувати рівносторонній трикутник, у якому дано довжину лише однієї сторони?

Пригадайте означення рівностороннього трикутника.

варіанти відповідей

лише в окремих випадках

ні

так

інша відповідь

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест