Початки програмування С++

Додано: 18 травня 2020
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 208 разів
14 запитань
Запитання 1

ВКАЖІТЬ , З ЧОГО СКЛАДАЄТЬСЯ АЛФАВІТ МОВИ С++

варіанти відповідей

Великі й малі літери латинського алфавіту: A, …, Z, a, …, z

Цифри 0, 1, …, 9

Спеціальні символи: “ ‘()[]{}<>.,;:?!~*+-=с\ / | # % $ & ^ @ _

Великі й малі літери кирилиці

Запитання 2

ЩО ТАКЕ ПРЕПРОЦЕСОР?

варіанти відповідей

Складова системного блоку, що призначена для опрацювання даних

Складова процесора, що призначена для обчислень з плаваючою комою

Складова компіляції, яка опрацьовує директиви або команди 

Запитання 3

ВКАЖІТЬ ПРАВИЛЬНІ ТВЕРДЖЕННЯ

варіанти відповідей

Коментарі , що записують так: // текст має бути або у кінці рядка, або єдиним у рядку

Записи коментарів // текст або /* текст */ не мають різниці у розміщенні в тексті програми

Коментар, що записують так: /* текст */ займає декілька рядків або можна записувати будь-де, не розриваючи лексем

Коментар, що записують як // текст підпорядкований коментарю, що записують як /* текст */

Запитання 4

ВИЗНАЧТЕ ЗНАЧЕННЯ ЗМІННОЇ b ПІСЛЯ ВИКОНАННЯ НАСТУПНИХ КОМАНД:

int a, b; float c; a=3; c=3.4; b=a*(int)c;

варіанти відповідей

9

10

10.2

12

Запитання 5

ВИЗНАЧТЕ ЗНАЧЕННЯ ЗМІННОЇ b ПІСЛЯ ВИКОНАННЯ НАСТУПНИХ КОМАНД:

int a, b; float c; a=3; c=3.4; b=a*c;

 

варіанти відповідей

9

10

10.2

11

Запитання 6

ВИЗНАЧТЕ ЗНАЧЕННЯ ЗМІННОЇ b ПІСЛЯ ВИКОНАННЯ НАСТУПНИХ КОМАНД:

int a, b; a=5; b=3.5*++a;


варіанти відповідей

21

15

17.5

18

Запитання 7

ВИЗНАЧТЕ ЗНАЧЕННЯ ЗМІННОЇ b ПІСЛЯ ВИКОНАННЯ НАСТУПНИХ КОМАНД:

int a, b; a=2; b=4.5/(a++);

варіанти відповідей

1

1.5

2

2.25

Запитання 8

ВИЗНАЧТЕ ЗНАЧЕННЯ ЗМІННОЇ b ПІСЛЯ ВИКОНАННЯ НАСТУПНИХ КОМАНД:

int a, b; a=4; b=35%--a;

варіанти відповідей

8

9

11

2

Запитання 9

НЕХАЙ x=3, y=8 . ЧОМУ ДОРІВНЮЄ z ПІСЛЯ ВИКОНАННЯ КОМАНД:

if (x<5) { if (y<5) z=x+y;z=x-y;} else {z=x*y;z=8/(++x);}

варіанти відповідей

-5

2

12

24

Запитання 10

НЕХАЙ x=5, y=3 . ЧОМУ ДОРІВНЮЄ z ПІСЛЯ ВИКОНАННЯ КОМАНД:

if (x<=5) if (y<5) {z=x+y;z*=2;} else z=x*y;


варіанти відповідей

2

8

15

16

Запитання 11

НЕХАЙ a=7, y=1, z=2. ЧОМУ БУДУТЬ ДОРІВНЮВАТИ ЗНАЧЕННЯ ЗМІННИХ y, z ПІСЛЯ ВИКОНАННЯ КОМАНД

if (a>7) y=a++; z=a+2;


варіанти відповідей

y=1, z=10

y=1, z=9

y=7, z=9

y=8, z=10

Запитання 12

ЯК ПОЗБУТИСЯ ОПЕРАЦІЇ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ПЕРЕД ДУЖКАМИ УМОВИ

!(x<=10 || x>100)



варіанти відповідей

(x>=10 && x<100)

(x>10 && x<=100)

(!(x<=10) || !(x>100))

(x>10 || x<=100)

Запитання 13

НАВЕДЕНА ПРОГРАМА СКЛАДЕНА, ЩОБ ДАТИ ВІДПОВІДЬ, ЧИ Є ЧИСЛО x ПАРНИМ. ВИБЕРІТЬ ПРОПУЩЕНИЙ РЯДОК (кілька варіантів):

#include<iostream>

int main()

{int x;

 cin>>x;

________________

else cout<<”no!”<<endl;

retutn 0;}

варіанти відповідей

if (x%10=0 || x%10=2 || x%10=4 || x%10=6 || x%10=8) cout<<”yes!”<<endl;

if (x%2<>0) cout<<”yes!”<<endl;

if (x%10=0 && x%10=2 && x%10=4 && x%10=6 && x%10=8) cout<<”yes!”<<endl;

if (x%2=0) cout<<”yes!”<<endl;

Запитання 14

НАВЕДЕНА ПРОГРАМА СКЛАДЕНА, ЩОБ ДАТИ ВІДПОВІДЬ, ЧИ Є ЧИСЛО ДВОЦИФРОВИМ. ВИБЕРІТЬ ПРОПУЩЕНИЙ РЯДОК (кілька варіантів):

#include<iostream>

int main()

{int s;

 cin>>s;

________________

else cout<<”no!”<<endl;

retutn 0;}

варіанти відповідей

if (s%100=s) cout<<”yes!”<<endl;

if (s>=10 && s<=99) cout<<”yes!”<<endl;

if (s%100<>0) cout<<”yes!”<<endl;

if (s<100) cout<<”yes!”<<endl;

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест