Країни, до складу яких входили українські землі напередодні Другої світової війни у 1939 р. (4):
Друга світова війна почалася нападом:
Підписання пакту Молотова - Ріббентропа стало наслідком:
Внаслідок укладення пакту Молотова-Ріббентропа територія Польщі була поділена на сфери обопільних інтересів між СРСР та Німеччиною по лінії:
28 вересня 1939 р.:
Відповідно цитованого документу до складу СРСР увійшли українські землі (2):
«Уряд СРСР та Німецький Уряд після розпаду колишньої Польської держави розглядають ...як своє завдання відновити мир... на цій території... З цією метою вони дійшли згоди в наступному: Стаття І. Уряд СРСР та Німецький Уряд встановлює в якості кордону... на території колишньої Польської держави лінію, яка нанесена на додану до цього карту...»?
На території УРСР в грудні 1939 р. було створено 6 областей:
У 1940 р. до складу УРСР були включені території (2):
Подія, описана в історичному джерелІ відбулася:
"Виявляючи одностайну волю народу Західної України, ідучи за прикладом Радянського Союзу, Українські Народні Збори проголосили встановлення радянської влади на всій території Західної України".
Вторгнення Червоної армії на територію західноукраїнських земель радянська пропаганда назвала:
Установіть відповідність між поняттями та їхніми визначеннями.
1. Радянізація
2. Депортація
3. Експропріація
4. Націоналізація
А Вилучення з приватної власності осіб у власність держави землі, промислових і транспортних підприємств або цілих галузей економіки та передача майна у власність держави.
Б Примусове (без відшкодування чи оплачуване) позбавлення власності.
В Установлення радянської влади й проведення відповідних соціально-економічних перетворень у західноукраїнських землях
Г Примусове безоплатне вилучення у власність держави всього або частини майна, яке є власністю особи, під різними приводами; в якості санкції за злочин чи за адміністративне або цивільне правопорушення та ін.
Д Висилання з держави, примусове переселення.
Радянізація новоприєднаних областей УРСР передбачала:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома