Назвіть причину, якою радянське керівництво виправдовувало введення підрозділів Червоної Армії до Польщі у 1939 р.
. Коли почалася Друга світова війна?
Укажіть дату укладення радянсько-німецького пакту про ненапад:
Які області УРСР були утворені на кінець грудня 1940 року на території Північної Буковини і Бессарабії?
Скільки областей було утворено у грудні 1939 року на території Західної України, що увійшла до складу УРСР?
Яка область УРСР є зайвою у цьому логічному ланцюгу: Закарпатська, Львівська, Станіславська, Дрогобицька?
Хто обіймав посаду народного комісара закордонних справ СРСР у серпні 1939 року?
Хто командував військами Червоної Армії, що увійшли на територію Західної України 1939 року?
Розташуйте події у хронологічній послідовності:
А – початок Другої світової війни.
Б – укладення пакту Молотова-Ріббентропа.
В – утворення Ізмаїльської області.
Г – перехід Червоною Армією польського кордону.
Злиття одного народу з іншим (як правило, більш численним) шляхом засвоєння його мови, звичаїв тощо це -
Тимчасове заняття озброєними силами території супротивника.
Установлення радянської влади й проведення відповідних соціально-економічних перетворень у західноукраїнських землях
Примусове, за наказом органів державної влади, виселення осіб чи груп населення, а інколи й народів, із місць постійного проживання
Коли було прийнято документ, уривок з якого наведено:
«2. У разі територіально-політичного переоблаштування областей, що входять до складу Польської держави, межа сфер інтересів Німеччини та СРСР пролягатиме приблизно лінією рік Нарев, Вісла і Сян...
3. Стосовно південного сходу Європи, з Радянської сторони підкреслюється зацікавленість СРСР у Бессарабії. З Німецької сторони заявляється про повну її політичну незацікавленість у цих областях.»
. Укажіть цифру, якою позначено на карті території, що увійшли до складу УРСР у 1940
Укажіть заходи, якими супроводжувалось установлення радянської влади на західноукраїнських землях у 1939–1941 рр. (3 варіанти)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома