Поняття і терміни "перебудова", " прискорення", "гласність", "плюралізм" набули значного поширення в радянській Україні в період:
У чому полягала мета курсу на «перебудову», проголошеного новим керівництвом КПРС на чолі з М. Горбачовим?
Яке твердження характеризує політику прискорення, проголошену радянським керівництвом у 1985 р.?
Зло, з яким закликала боротися постанова ЦК КПРС і Ради Міністрів СРСР, що набула чинності у червні 1985 р.:
Сутність поняття «системна криза», як прийнято характеризувати стан СРСР на середину 80-х рр.:
У якому уривку з історичних джерел охарактеризовано окремі аспекти соціально-економічного розвитку України в період «перебудови»?
Прочитайте уривок з історичного джерела та виконайте завдання.
«У зараженому радіацією Чорнобилі влаштовували «показушні» весілля, фальшиві гулянки, паради. У дні всенародної жалоби було влаштовано першотравневу демонстрацію на Хрещатику в Києві, де оголені діти, нічого не підозрюючи, танцювали перед трибунами, потішаючи тих, котрі знали — зобов’язані були знати! — весь трагізм ситуації, що склалася...»
Зазначені вище заходи проводилися партійно-радянським керівництвом з метою
Політикою гласності, започаткованою партійно-радянським керівництвом СРСР у період «перебудови», передбачалось
В економічній сфері у період «перебудови» партійно-державне керівництво УРСР здійснило
Прочитайте уривок документа та вкажіть період в історії України, до якого він належить.
«...Майже всі вимоги, видані «на-гора» страйкуючими, що стосуються, здавалося б, самих повсякденних умов праці й побуту шахтарів, які за традицією іменуються економічними, насправді прямо виходять на політику. Усі вони сконцентровані на одному: проголошену економічну реформу треба проводити в життя, нехай, нарешті, стануть реальністю самостійність підприємств, самоврядування трудових колективів, самофінансування та госпрозрахунок».
Категорії населення, що чинили активний опір політиці радикальних реформ у СРСР в роки "перебудови"
Заходи, здійснені владою в перші роки "перебудови"
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома