У якому уривку з історичних джерел охарактеризовано окремі аспекти соціально-економічного розвитку України в період «перебудови»?
«У зараженому радіацією Чорнобилі влаштовували «показушні» весілля, фальшиві гулянки, паради. У дні всенародної жалоби було влаштовано першотравневу демонстрацію на Хрещатику в Києві, де оголені діти, нічого не підозрюючи, танцювали перед трибунами, потішаючи тих, котрі знали — зобов’язані були знати! — весь трагізм ситуації, що склалася...»
Зазначені вище заходи проводилися партійно-радянським керівництвом з метою
Політикою гласності, започаткованою партійно-радянським керівництвом СРСР у період «перебудови», передбачалось
В економічній сфері у період «перебудови» партійно-державне керівництво УРСР здійснило
Прочитайте уривок документа та вкажіть період в історії України, до якого він належить.
«...Майже всі вимоги, видані «на-гора» страйкуючими, що стосуються, здавалося б, самих повсякденних умов праці й побуту шахтарів, які за традицією іменуються економічними, насправді прямо виходять на політику. Усі вони сконцентровані на одному: проголошену економічну реформу треба проводити в життя, нехай, нарешті, стануть реальністю самостійність підприємств, самоврядування трудових колективів, самофінансування та госпрозрахунок».
Постав у хронологічній послідовності керівників вищого партійно-державного керівництва СРСР.
А К. Черненко
Б Л. Брежнєв
В М. Горбачов
Г Ю. Андропов
Початок "перебудови" пов'язаний з ім'ям:
Серйозною проблемою для СРСР була війна:
Початком "перебудови" вважають:
Обери складові "перебудови":
Стаття в журналі «Огонек» про життя й діяльність партійного діяча Ф. Раскольникова, який у 1930-ті рр. виступив із відкритим листом до Й. Сталіна, звинувачуючи його
в численних злочинах започаткувала:
Наслідком політики «гласності» розпочалася активна діяльність і розвиток неформальних організацій. В Україні
в 1987 р. було створено:
Обери наслідки соціально-економічних реформ Л. Абалкіна - А. Аганбегяна.
Наслідками політи "гласності" стало:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома