Вкажіть, яка з подій відбулася найраніше?
Пріоритет у зовнішній політиці князя Данила Романовича Галицького в другій половині 1240-х - 1260-х рр. полягав у
Який наслідок мала перемога війська Данила Галицького над об'єднаними силами галицьких бояр, угорців та поляків у битві під Ярославом (1245 р.)?
Про яку історичну подію йдеться в уривку з літопису?
«...Данило поранений був у груди. Але через молодість і одвагу, він не чув ран, що були на тілі його... Був бо він сміливий і хоробрий, «од голови й до ніг його не було на нім вади»... Кріпко вони билися, але інші полки татарські зітнулися з ними, і за гріхи наші руські полки було переможено...»
Про кого із князів йдеться у твердженні:
"Намагаючись протистояти зазіханням Польщі й Угорщини, підтримував союзні відносини з Тевтонським орденом і Литвою. Оточив себе іноземцями-католиками, беззастережно підтримував католицьке духівництво"
У якому році Галицьке та Волинське князівства були об’єднані в єдину державу?
Яке місто було захоплене і розорене монголами в 1240 р.?
Якому князеві літописець приписує вислови: «Не личить держати нашу батьківщину крижевникам (хрестоносцям)», «Не дам півотчини своєї, але поїду до Батия сам»?
Галицько-Волинську державу частина істориків вважає правонаступницею Київської Русі тому, що...
Про яку битву йдеться в уривку з джерела?
«Була рада всіх князів у місті Києві, і вирішили на раді так:
“Краще нам зустріти їх на чужій землі, ніж на своїй”. На раді були Мстислав Романович київський, Мстислав ковельський і чернігівський і Мстислав Мстиславич галицький — вони були старійшими князями Руської землі».
Про якого галицького князя йдеться в уривку з джерела: «Земля ж його була повна в усьому достатку, процвітала і множилась в людях, тому що вчені умільці й ремісники з усіх країн до нього приходили і городи населяли, котрими збагачувалася земля Галицька в усьому. По Дунаю він городи укріпив, купцями населив; тим, які торгували через море в Греках і ремесла налагоджували, він зі своїх маєтностей допомагав»?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома