Першим секретарем ЦК КПУ на початок перебудови був:
Як ставилось керівництво УРСР до процесів перебудови?
Процес "перебудови" в СРСР повязують з іменем...
Коли Генеральний секретар ЦК КПРС проголосив курс на перебудову, прискорення соціально-економічного розвитку
Що стало одним з основних здобутків гласності на початку перебудови?
Занепад, крах, розвал, припинення функціонування будь-якої системи або структури.
Політичний курс реформаторської частини радянського керівництва, який реалізувався в СРСР у 1985–1991 рр. Його суть полягала у спробі через «революцію згори» системно модернізувати суспільство.
За уривком з біографії визначте політичного діяча. "Народився у Ставропольському краї. Закінчивши юридичний факультет Московського університету, повернувся на батьківщину, працював на комсомольській і партійній роботі. У 35 років дослужився до першого секретаря Ставропольського міськкому КПРС. З березня 1985 р. – генеральний секретар ЦК КПРС".
Послаблення цензури, часткова свобода слова,усунення багатьох інформаційних бар'єрів, що існували в СРСР до запровадження політики "перебудови".
Укажіть три характерні риси доби горбачовської "перебудови":.
Установіть хронологічну послідовність подій:
А) Підписання протоколу про повне припинення дії Організації Варшавського договору;
Б)Обрання М. Горбачова генеральним секретарем ЦК КПРС;
В)Перша у світі наукова конференція, присвячена ключовим проблемам Голодомору;
Г) Початок виведення радянських військ з Афганістану
Зображена карикатура акцентує увагу на суперечливих наслідках реалізації...
Установіть хронологічну послідовність подій:
А)Об'єднання Німеччини.
Б) Публікація листа Ніни Андрєєвої «Не можу поступитися принципами» в газеті «Советская Россия».
В)Обрання М. Горбачова генеральним секретарем ЦК КПРС.
Г) Початок боротьби з нетрудовими доходами в СРСР.
Установіть хронологічну послідовність подій:
А)Усунення В.Щербицького з посади І секретаря ЦК КПУ.
Б)Початок гласності.
В)Смерть Л.І.Брежнєва.
Г)Руйнування Берлінського муру.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома