Суспільно-політична течія, яка заперечує будь-яку політичну владу, характеризується невизнанням авторитету, стихійністю та неорганізованістю, називається:
Політика, яка полягала у пропаганді національної винятковості, розпалюванні національної ворожнечі й ненависті, називалася:
Нічим не обмежена влада особи, групи, класу мала назву:
Як називається політико-ідеологічна течія, яка прагне поєднати зміни в суспільстві зі збереженням сталих, перевірених досвідом минулого традицій і форм життя?
Позначте дату утворення Центральної Ради:
Г червень 1917 р.
Перший Універсал Центральної Ради був проголошений у:
Всеукраїнський національний конгрес відбувся у:
Коли відбулося проголошення незалежності Української
Народної Республіки:
. У січні-лютому 1918 р. радянська влада була встановлена у:
Г Львові, Луцьку, Тернополі.
У яких регіонах України був найбільшим вплив партії більшовиків?
Діяльність Генерального Секретаріату з 1917 р., зА «Тимчасовою інструкцією», поширювалась на території губерній:
Г Київської, Волинської, Подільської, Полтавської, Чернігівської.
Яке місто було захоплено військами М. Муравйова 26 січня 1918 р.?
Головою Української Центральної Ради в 1917 р. був обраний:
Тимчасовий Генеральний Український комітет при УНР очолив:
Український полк ім. Б. Хмельницького очолив:
Г М. Міхновський.
Головою першого українського уряду — Генерального Секретаріату — в 1917 р. був:
Укажіть гасло, під яким розгортався національний рух в Україні після перемоги Лютневої революції:
Мирні переговори в Бресті було розпочато з ініціативи:
Які методи застосовували більшовики для здобуття влади на території України:
Всеукраїнський з’їзд рад у Харкові відбувся у:
Позначте, як поставився Тимчасовий уряд до виголошення Центральною Радою І Універсалу:
Виступ полуботківців мав на меті:
Г проголосити ІІІ Універсал.
Причиною І Всеукраїнського з’їзду Рад у грудні 1917 р. у Києві була:
Г передача всієї влади Тимчасовому Генеральному Секретаріату.
Брестський договір передбачав:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома