Події в Scratch. 6 клас НУШ

Додано: 25 листопада 2023
Предмет: Інформатика, 6 клас
12 запитань
Запитання 1

Під час виконання програмного проєкту Scratch 3 зі спрайтами можуть бути пов’язані ________, опрацювання яких приведе до змінення значень властивостей об’єктів. 

варіанти відповідей

Властивості

Команди

Події

Вказівки

Запитання 2

Виберіть команди відстежування моменту настання події в Scratch 3.

варіанти відповідей

Коли клавішу пропуск натиснуто

Змінити образ на

Коли спрайт натиснуто

Задати розмір 100

Запитання 3

Виберіть команди відстежування моменту настання події в Scratch 3.

варіанти відповідей

Перемістити на 10 кроків

Торкається кольору

Слідувати за вказівник

Мишку натиснуто

Запитання 4

До якої категорії належить блок зображений на малюнку?

варіанти відповідей

Рух

Вигляд

Події

Датчики

Запитання 5

Виберіть правильні твердження стосовно скрипту зображеного на малюнку.

варіанти відповідей

При натисненні клавіші стрілка ліворуч

При натисненні клавіші стрілка праворуч

Спрайт переміщується вліво на 10 кроків

Спрайт переміщується вправо на 10 кроків

Після переміщення колір спрайта змінюється на 25

Перед переміщенням колір спрайта змінюється на 25

Запитання 6

Виберіть правильні твердження стосовно скрипту зображеного на малюнку.

варіанти відповідей

Спрайт рухається безперервно по 5 кроків, незалежно від торкання до червоного кольору

Спрайт рухається по 5 кроків доки не торкнеться червоного кольору, після торкання рух відбуватиметься із затримкою у 2 с

Якщо спрайт торкається зеленого кольору, то говорить "Я спіймав!"

Якщо спрайт торкається червоного кольору, то говорить "Я спіймав!"

Запитання 7

Якщо кількість повторено заздалегідь невідома, який блок циклу потрібно використати при написанні програми?

варіанти відповідей
Запитання 8

Як запрограмувати значення х=3 в Scratch 3?

варіанти відповідей

Вибрати категорію Змінні, натиснути кнопку Створити список і ввести ім'я змінної х

Вибрати категорію Змінні, натиснути кнопку Створити змінну і ввести ім'я змінної х

Вибрати категорію Змінні і вибрати блок Надати моя змінна значення 0, потім вказати моя змінна х і значення 3

Вибрати категорію Змінні і вибрати блок Показати змінну моя змінна, потім вказати моя змінна х і значення 3

Запитання 9

Потрібно запрограмувати в Scratch 3 задачу: "Якщо оцінка учня менше 50, він повинен написати тест ще раз. У будь-якому іншому випадку він пройшов тест". Який блок команди розгалуження ви виберете?

варіанти відповідей
Запитання 10

Якщо серед команд тіла циклу є інші цикли, то такий фрагмент алгоритму називають?

варіанти відповідей

Вкладеними циклами

Кількісними циклами

Багатьма циклами

Розкладеними циклами

Запитання 11

Роздивіться програму на малюнку. Блок Поворот вправо на 30 градусів, відноситься до зовнішнього чи внутрішнього циклу?

варіанти відповідей

До внутрішнього циклу

До зовнішнього циклу

Запитання 12

Роздивіться малюнок з фрагментом скрипту. Блоки з поворотами відносяться до внутрішнього чи зовнішнього розгалуження?

варіанти відповідей

До внутрішнього розгалуження

До зовнішнього розгалуження

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест