подвоєння, подовження

Додано: 16 січня
Предмет: Українська мова, 10 клас
20 запитань
Запитання 1

Подвоєні літери позначають або збіг ____________, або подовжений м’який приголосний.

варіанти відповідей
голосних звуків
латинських літер
глухих приголосних
приголосних звуків
Запитання 2

Подовжуватися можуть приголосні [д], [т], [з], [с], [ц], [л], [н], [ж], [ч], [ш] тільки між ____________ звуками.

варіанти відповідей
голосними
приголосними
звуковими
прикметниками
Запитання 3

У яких формах дієслова лити може бути подовжений м’який приголосний?

варіанти відповідей
іменників середнього роду
іменників жіночого роду
прислівниках
формах теперішнього часу дієслова
Запитання 4

Збіг однакових звуків може бути на межі:

варіанти відповідей
префікса й кореня
кореня й суфікса
частин складних слів
кореня й закінчення
Запитання 5

Як пишуть прикметники зі значенням перебільшення?

варіанти відповідей
з подвоєними літерами
з приголосними
з голосними
з наголошеними суфіксами
Запитання 6

Як пишуть прикметники старослов'янського походження?

варіанти відповідей
з подвоєними літерами
з приголосними
з голосними
з наголошеними суфіксами
Запитання 7

Які з наступних слів вірно записані з подвоєними літерами?

варіанти відповідей
Сідллля
Ммітний
Зввук
Бовван
Запитання 8

У яких словах потрібно дописати літеру?

варіанти відповідей
бл__гословенний
ста__тья
свяще__ний
міс__кком
Запитання 9

Подвоєне нн треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка

варіанти відповідей

бездога..ий, страше..ий, студе..ий

свяще..ий, довгожда..ий, безіме..ий

невблага..ий, орли..ий, ешело..ий

незбагне..ий, моното..ий, безці..ий

леви..ий, електро..ий, благослове..ий

Запитання 10

Подвоєння приголосних відбувається у формі Ор. в. однини всіх слів рядка

варіанти відповідей

верф, паралель, подорож, мазь

пам’ять, сіль, велич, лазур

вуаль, буденність, суміш, папороть

кров, заметіль, емаль, світлотінь

магістраль, ціль, мігрень, пастель

Запитання 11

Подвоєні літери треба писати в усіх словах рядка

варіанти відповідей

радіст..ю, нездолáн..ий, зіл..я

зван..я, жовч..ю, розрізан..ий

завдан..я, велич..ю, старан..о

зроблен..ий, забут..я, с..авець

піч..ю, стоптан..ий, священ..е

Запитання 12

Подвоєні букви треба писати на місці обох пропусків у рядку

варіанти відповідей

записати до щоден..ика, лебедин..ий пух

від..зеркалене зображення, кілька стат..ей

пісен..а спадщина, зав..ишки з будинок

чавун..і ґрати, поро..саджувати квіти

суцвіт..я черемхи, раннє надвечір..я

Запитання 13

Подовження приголосних відбувається у формі Ор. в. однини всіх іменників рядка

варіанти відповідей

міць, стать, продаж

сталь, дріб, суміш

поміч, сіль, доповідь

вісь, мить, ступінь

путь, річ, шампунь

Запитання 14

Подовження приголосних відбувається у формі Ор. в. однини всіх слів рядка

варіанти відповідей

верф, паралель, подорож, мазь

пам’ять, сіль, велич, лазур

вуаль, буденність, суміш, папороть

кров, заметіль, емаль, світлотінь

магістраль, ціль, мігрень, мідь

Запитання 15

Подвоєння літер на місці пропуску НЕ ВІДБУВАЄТЬСЯ в усіх словах рядка


варіанти відповідей

облич..я, гусен..я, барок..овий, щаст..я

лист..я, фарбован..ий, молодіст..ю, від..іл

червон..а, Галич..ина, набран..ий, священ..ий

безсмерт..я, побуквен..ий, фін..ський, піц..а

повіст..ю, солов’їн..ий, щен..я, бут..я

Запитання 16

Прочитайте речення (цифри в дужках позначають наступне слово).

(1)Виробле(н,нн)і віками найкращі форми (2)віта(н,нн)ь у (3)повсякде(н,нн)ому (4)спілкува(н,нн)і – це не якась забаганка, а наш (5)буде(н,нн)ий етикет, наша культура (6)взаєми(н,нн).

Без подвоєних літер треба писати слова, позначені цифрами

варіанти відповідей

1, 2, 3

2, 4, 6

1, 4, 5

3, 4, 6

1, 2, 6

Запитання 17

Подвоєні літери треба писати в усіх словах рядка

варіанти відповідей

ві(д/дд)звеніти, щоде(н/нн)ик, завда(н/нн)ь

числе(н/нн)ий, шале(н/нн)ий, незмі(н/нн)ий

попідти(н/нн)ю, скля(н/нн)ий, о(б/бб)ризкати

гости(н/нн)ість, 6о(в/вв)аніти, (л/лл)яний

бездога(н/нн)ий, любо(в/вв)’ю, передгро(з/зз)я

Запитання 18

Подвоєні літери треба писати в усіх словах рядка

варіанти відповідей

воскресі(н/нн)я, жада(н/нн)ий, доні(с/сс)я

бездорі(ж/жж)я, місь(к/кк)ом, спросо(н/нн)я

ми(т/тт)ю, дотепніс(т/тт)ю, здорове(н/ин)ий

пла(т/тт)я, благослове(н/нн)ий, освяче(н/нн)ий

студе(н/нн)ий, не(в/вв)ічливий, пісе(н/нн)ий

Запитання 19

Подвоєні літери треба писати в усіх словах рядка

варіанти відповідей

ві(с/сс)ю, розкі(ш/шш)ю, кро(в/вв )’ю, осі(н/нн)ю

рі(ч/чч)ю, чес(т/тт)ю, моло(д/дд)ю, сі(л/лл )ю

мі(л/лл )ю, розпові(д/дд)ю, ні(ч/чч)ю, мі(ц/цц)ю

ті(н/нн)ю, радіс(т/тт)ю, ма(з/зз)ю, галу(з/зз)ю

сі(л/лл)ю, пі(ч/чч)ю, пові(н/нн)ю, щедріс(т/тт)ю

Запитання 20

Подвоєні літери треба писати в усіх словах рядка

варіанти відповідей

 ста(л/лл)ю, росли(н/нн)ість, Повол(ж/жж)я

поколі(к/нн)я, письме(н/нн)ик, замрія(н/нн)о,

 І(л/лл)я, напруже(н/нн)ість, Запорі(ж/жж)я

коха(н/нн)я, пере(л/лл)ють, во(з/зз)’єднання

бездога(н/нн)ий, любо(в/вв)’ю, передгро(з/зз)я

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест