Поезії про дивосвіт природи

Додано: 1 квітня 2021
Предмет: Літературне читання, 3 клас
8 запитань
Запитання 1

Які ознаки має віршована мова?

варіанти відповідей

Має описи природи.

Розповідає про почуття людей.

Має ритм, риму.

Вирізняється особливою виразністю, образністю.

Запитання 2

З якого вірша ці рядки: "поле в нашому краї, наче небо безкрає"?

варіанти відповідей

Олександр Олесь "В небі жайворонки в'ються"

Любов Забашта "Дивосвіт"

Леся Українка "Плине білий човник"

Микола Сингаївський "Волошкове поле"

Запитання 3

Чим особливе гніздечко ремеза?

варіанти відповідей

Схоже на шапочку.

Нагадує шарф.

Як рукавичка.

Точно як шкарпетка.

Запитання 4

Чому Олександр Олесь вживає так багато дієслів у вірші "В небі жайворонки в'ються"?

варіанти відповідей

Щоб вірш був довший.

Щоб передати гарний настрій.

Щоб передати рух пташок і їх веселий спів.

Щоб було цікаво читати.

Запитання 5

Чому Тарас Шевченко у вірші "За сонцем хмаронька пливе" називає сивий туман ворогом?

варіанти відповідей

Бо туман ліг спати.

Бо туман закриває море.

Бо навіює радість.

Бо туман закриває гарну хмарку і тьму за собою розстилає.

Запитання 6

Назвіть автора і назву вірша про казковий дощ.

варіанти відповідей

Анатолій Качан "Розливається Дунай"

Ліна Костенко "Шипшина важко віддає плоди"

Дмитро Павличко "Дядько Дощ"

Любов Забашта "Дивосвіт"

Запитання 7

Чому Ліна Костенко застерігає людей: "природа для всіх, а не для тебе лиш"?

варіанти відповідей

Бо природа потрібна для користі.

Природа для різноманіття.

Потрібно берегти природу.

Природа ще і для краси.

Запитання 8

Хто автор вірша "Плине білий човник"

варіанти відповідей

Тарас Шевченко

Олександр Олесь

Леся Українка

Любов Забашта

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест