Поезія Лесі Українки

Додано: 6 квітня 2021
Предмет: Українська література, 10 клас
Тест виконано: 257 разів
16 запитань
Запитання 1

Художній напрям вірша “Contra spem spero”

варіанти відповідей

неоромантизм

реалізм

класицизм

символізм

Запитання 2

"Contra spem spero!" у перекладі з латини означає

варіанти відповідей

"бути чи не бути"

"лиш боротись - значить жить"

"сміх крізь сльози"

"без надії сподіваюсь"

Запитання 3

"Крізь сльози сміятись", "серед лиха співати пісні", "без надії сподіватись" у поезії "Contra spem spero!" - це

варіанти відповідей

фразеологізми

оксиморон

гіпербола

рефрен

Запитання 4

Хто сказав, що Леся Українка «чи не одинокий мужчина на всю новочасну соборну Україну»?

варіанти відповідей

Т. Шевченко  

М. Коцюбинський  

І. Франко

М. Драгоманов

Запитання 5

Образ Сізіфової праці наявний у рядку ...

варіанти відповідей

"Ні, я хочу крізь сльози сміятись, // Серед лиха співати пісні..."

"Я на вбогім, сумнім перелозі // Буду сіять барвисті квітки..."

 "Я на гору круту крем'яную // Буду камінь важкий підіймать..."

 "В довгу, темную нічку невидну // Не стулю ні на хвильку очей"

Запитання 6

Образи з вірша "Contra spem spero" "осінні квітки" - "весна золота"; "вбогі перелоги" - "барвисті квітки" є

варіанти відповідей

метафорою

антитезою

гіперболою

метонімією

Запитання 7

Укажіть основний мотив поезії "Стояла я і слухала весну"

варіанти відповідей

любов до рідного краю

перемога весни над смутком і зажурою

розпач від нещасливого кохання

віра в любов, надію, щастя

Запитання 8

Визначте, який художній засіб покладено в основу поезії "Стояла я і слухала весну"

варіанти відповідей

гіперболу

метафору

персоніфікацію

метонімію

Запитання 9

Основна ідея вірша "Слово, чому ти не твердая криця":

варіанти відповідей

слово - гостра й іскриста зброя, яка допомагає в боротьбі проти насильства в умовах тотального національного та соціального пригнічення народу

слово - гостра й іскриста зброя, яка допомагає рідному народові спілкуватися з іншими народами в політичному й соціальному житті.

слово - гостра й іскриста зброя, яка допомагає людині у її особистому житті, в радощах і тривозі, у дружбі і зневірі

Запитання 10

Головна ідея твору "Мріє, не зрадь!..":

варіанти відповідей

 настав час, коли за свободу мусиш усе віддати

любов до життя, віра у беззаперечне здійснення мрій

віра людини у власні сили, впевненість, що все у житті буде добре

Запитання 11

У вірші "Слово, чому ти не твердая криця..." звучать:

варіанти відповідей

 роздуми петеси про красу слова

 роздуми поетеси про боротьбу народу за щасливе життя

 роздуми поетеси про значення слова художньої творчості

Запитання 12

Своє творче кредо Леся Українка висловила у творі:

варіанти відповідей

«Мріє, не зрадь!..»

«Слово, чому ти не твердая криця?..»

«Contra spem spero»  

«Стояла я і слухала весну...»

Запитання 13

Який художній засіб використано


Я на вбогім , сумнім перелозі

Буду сіять барвисті квітки,

Буду сіять квітки на морозі,

Буду лить на них сльози гіркі.

варіанти відповідей

гіпербола

анафора

порівняння

рефрен

Запитання 14

Який художній засіб використано


Я на вбогім, сумнім перелозі

Буду сіять барвисті квітки

варіанти відповідей

порівняння

гіпербола

антитеза

епітет

Запитання 15

Визначте художній засіб, використаний у рядках:


Гетьте, думи, ви, хмари осінні!

Тож тепера весна золота!

варіанти відповідей

риторичне питання

риторичне заперечення

риторичне звертання

алітерація

Запитання 16

Серед ознак неоромантизму слід назвати

варіанти відповідей

експресія, вираження, гіперболізація почуттів

використання античних тем, почуття громадянського обов'язку, єдність часу, місця, дії

типовий герой у типових обставинах, взаємини людини і суспільства

зосередження на чуттєвій сфері, емоційно-інтуїтивне пізнання світу, інтерес до сильної особистості

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест