Спираючись на подану карту, можна схарактеризувати зовнішньополітичну діяльність гетьмана
Укажіть портрет гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного
Прочитайте уривок з історичного джерела та виконайте завдання.
«Після раптового вторгнення запорожців у табір Османа турками оволоділа паніка: сам Осман, який ще недавно думав, що немає нікого у світі могутнішого за нього, тепер на власні очі побачив усю хиткість свого становища...»
В уривку йдеться про
Участь українських козаків у Хотинській війні
Гетьман П. Конашевич-Сагайдачний уславився тим, що: (оберіть варіант відповіді із усіма правильними твердженнями)
1 сприяв відновленню вищої ієрархії православної церкви на українських землях.
2 очолював удалі морські походи козаків проти Османської імперії.
3 знищив фортецю Кодак, збудовану поляками для контролю над Запорозькою Січчю.
4 збудував першу Запорозьку Січ на о. Мала Хортиця.
5 підтримував видавничу діяльність Івана Федорова.
6 відстоював інтереси української шляхти на Люблінському сеймі.
7 відіграв вирішальну роль у перемозі польсько-козацького війська в битві під Хотином.
У якому році відбулася подія, описана в уривку з історичного джерела: «...султан турецький Осман підійшов до Хотина з військом, що перевищувало християнські сили в десятки разів, і зупинився на відстані однієї милі від поляків... 18 серпня турецьке військо напало на польський табір, на ту частину, де були козаки. А козаки об'єдналися й, перехрестившись, почали бити чужинців, поки ті... не почали тікати...»?
«…Петро Конашевич-Сагайдачний… ходив з військом запорозьким по воді на Кафу, повоював її добре, силу бранців християнських з неволі звільнив і з добичею великою з Чорного моря повернувся…»
Описані події відбулися у
В якому місті було розташовано найбільший невільницький ринок у Криму, що згодом було захоплене військами Сагайдачного
Як к називались козацькі човни, на яких вони здійснювали походи у володіння Османської імперії?
З ким із зазначених діячів пов'язана "Доба героїчних походів" в історії України?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома