показникова функція

Додано: 24 березня 2020
Предмет: Алгебра, 11 клас
Тест виконано: 284 рази
14 запитань
Запитання 1

у=2х

варіанти відповідей

зростаюча функція

спадна функція

приймає завжди однакове значення

такого не існує

інша відповідь

Запитання 2

Область визначення функції у= - 0,5Х становить

варіанти відповідей

( 0; +∞)

( - ∞; +∞)

(- ∞; 0)

[0; +∞)

(-∞; 0]

Запитання 3

серед наведених значень вкажіть найбільше

варіанти відповідей

0,5-2

30,5

0,53

2-0,5

10-2

Запитання 4

У яких координатних чвертях проходить графік функції у= - 3х + 2

варіанти відповідей

2 і 4

2, 3 і 4

1 і 2

1, 2 і 4

1, 2 і 3

Запитання 5

Яке рівняння ми отримаємо внаслідок перенесення графіка функції у= 0,5х на 5 одиниць в додадатньому напрямку осі Х та на 3 одиниці в додатньому напрямку осі У ?

варіанти відповідей

у=0,5х+5 +3

у=0,5х+5 -3

у=0,5х-5 -3

у=0,5х-5 +3

у=5*0,5х +3

Запитання 6

у=2х

варіанти відповідей

зростаюча функція

спадна функція

приймає завжди однакове значення

такого не існує

інша відповідь

Запитання 7

Якщо а=∛5, b=∜5, c=√5,

варіанти відповідей

c<a<b

c<b<a

a<b<c

a<c<b

b<a<c

Запитання 8

Які з функцій є показниковими?

варіанти відповідей

у=х3

у=(1/х)2

у=5х

у=πх

у=(sin π/2)х

у=(√8)х

у=(соs 120°)х

Запитання 9

Кол показникова функція у=ах може набувати від'ємних значень?

варіанти відповідей

Коли х<0

Коли х>0

Коли a<0

Коли a>0

Коли a=0

такого не існує

Запитання 10

Яка область значень функції у = - 2х +3

варіанти відповідей

(0 ; +∞)

(-∞; 3)

(-∞; 0)

[ 3 ; +∞)

(-∞; 3]

Запитання 11

Скільки нулів має графік функції у= (sin π/6)-x

варіанти відповідей

1

2

безліч

жодного

залежно від значення х

Запитання 12

Скільки разів перетинає графік функції у=0,3-2х вісь У ?

варіанти відповідей

1

2

жодного

залежно від х

3

Запитання 13

Виберіть усі рисунки де зображено показникову функцію

варіанти відповідей
Запитання 14

Яка область визначення функції у=5∣х∣ ?

варіанти відповідей

(- ∞; 0]

[0; +∞)

(-∞; +∞)

(- ∞; 0)

(0; +∞)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест