"Показникова функція, показникові рівняння і нерівності""

Додано: 18 жовтня
Предмет: Алгебра, 11 клас
16 запитань
Запитання 1

Чому дорівнює значення показникової функції f(x)=2x при x=0?

варіанти відповідей

a) 1

b) 0

c) 2

d) -1

Запитання 2

Обчисліть f(3), якщо f(x) = 2x


варіанти відповідей

a) 8

a) 6

c) 4

d) 16

Запитання 3

Яка область визначення показникової функції f(x)=3x?

варіанти відповідей

a) x>0

b) x≥0

c) x∈(−∞;+∞)

d) x∈[0;+∞)

Запитання 4

Укажіть точку перетину графіка показникової функції f(x)=5x з віссю y

варіанти відповідей

a) (0,1)

b) (0,5)

c) (1,5)

d) (0,0)

е) (1, 0)

Запитання 5

Яка з даних функцій є показниковою?

варіанти відповідей

y=x4

y=∜x

y=4x

y=4x

Запитання 6

Укажіть функцію, яка є спадною.

варіанти відповідей

y=10x

y=10-x

y=(1/10)-x

y=2x•5x

Запитання 7

Розв’язати рівняння 7х = -1

варіанти відповідей

А) 0

Б)1

В) коренів немає

Г) 0,2

Запитання 8

Розв’язати рівняння 4х+1 + 4х =320.


варіанти відповідей

А) 3

Б) -3

В) -3; 3

Г) 0

Запитання 9

Розв’язати рівняння 3х+2 - 2 ⋅ 3х-2 = 79


варіанти відповідей

А) коренів немає

Б) коренів безліч

В) 2

Г) ½

Запитання 10

Розв'яжіть рівняння 9 = 27х + 3



варіанти відповідей

3

6

9

12

Запитання 11

Знайдіть корінь рівняння 816х = 1

варіанти відповідей

0

1/816

1

816

немає коренів

Запитання 12

3х-2 > 27

варіанти відповідей

x<2

x>4

x>5

X<1

Запитання 13

Виберіть властивості функції у= (4,3)х

варіанти відповідей

D (y) = R

D (y) = (0;+∞)

Е(у) = R

E(y) = (0; +∞)

Зростає

Спадає

Точка перетину графіка з віссю х - (1;0)

Точка перетину графіка з віссю у - (0;1)

Запитання 14

Розв'язати нерівність: (0,04)х + (0,2)х - 2> 0


варіанти відповідей

(0; +∞)

(-∞; 0)

(-1; 0)

(0; 1)

Запитання 15

Розв'яжіть рівняння:

82х+6 = 32х+6. Укажіть проміжок, якому належить корінь рівняння.


варіанти відповідей

(-2; 2)

(3;10 )

(-4; -2)

(-10; -5)

Запитання 16

Знайти область визначення фукції:


варіанти відповідей

(-∞; 5]

(-∞; 5)

(5; +∞)

[5; +∞)

(0; 5)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест