До фірмового стилю відносяться:
За типом об'єктів брендинга виділяють види брендів:
Переваги бренда для споживачів
Споживання розвиненого бренда на тлі припинення рекламної компанії падає дуже повільно.
Який принцип брендинга має дану характеристику?
Найцінніший нематеріальний актив компанії: її назва, логотип, символ, слоган, мелодія, люди в рекламі
За географією споживачів виділяють види брендів:
За підходами організації виділяють види брендів:
За можливістю впливати виділяють види брендів:
Переваги бренда для виробників
Недоліки бренда для власників
Розвинутий бренд дозволяє отримувати прибуток, не пов'язаний з прямими продажами власного товару.
Який принцип брендинга має дану характеристику?
Бренд завжди коштує в декілька разів дорожче небрендових товарів не залежно від його реальної вартості.
Який принцип брендинга має дану характеристику?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома