комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість.
Що не належить до характеристик бренду
Сукупність візуальних складових компанії, які створені для того, щоб підвищити її впізнаваність, престиж і сформувати образ компанії в очах споживачів.
керівництво, де описується стратегічна платформа бренду: цільова аудиторія, позиціонування, основна ідея бренду, платформа бренду, повідомлення та ін. елементи, що мають відношення до стратегії бренду
Який документ не роздають партнерам, клієнтам і колегам по бізнесу, а зберігають в таємниці як внутрішньокорпоративний документ і тим більше оберігають від конкурентів
Зображення, що складається з геометричних об'єктів (ліній, кіл, кривих тощо), які описуються математичними рівняннями
Що таке фірмовий стиль?
Оберіть елементи бренду
Що таке айдентика?
Оберіть складові айдентики
Оберіть види айдентики
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома