Поняття бренду, брендингу. Елементи фірмового стилю. Айдентика

Додано: 30 березня 2022
Предмет: Інформатика, 11 клас
Тест виконано: 8 разів
11 запитань
Запитання 1

Бренд це ?

варіанти відповідей

Переконлива обіцянка якості, обслуговування і цінності на тривалий період, що підтверджується випробуванням продукту, повторними покупками і задоволенням від використання"

Визначається однозначно як зареєстрована і юридично захищена марка або її частина.

Бренд — комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість. 



це набір кольорових, графічних, словесних, типографічних, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення.

Запитання 2

Брендбук - це

варіанти відповідей

Переконлива обіцянка якості, обслуговування і цінності на тривалий період, що підтверджується випробуванням продукту, повторними покупками і задоволенням від використання".

Визначається однозначно як зареєстрована і юридично захищена марка або її частина.

Людина мислить знаками, образами, по які поняттями.

документ, де зафіксовані всі складові бренду повинні. Є по суті Біблією компанії. Спираючись на цей документ, компанія вибудовує стратегії розвитку, вирішує, як позиціонувати себе на ринку і комунікувати з клієнтами.

Запитання 3

Брендинг (від англ. branding) - це

варіанти відповідей

це діяльність зі створення тривалої прихильності до товару на основі спільного впливу на споживача рекламних повідомлень.

це набір кольорових, графічних, словесних, типографічних, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення.

це назва, термін, символ або дизайн (або комбінація всіх цих понять), що позначають певний вид товару або послуги окремо взятого виробника (або групи виробників) і виділяють його серед товарів і послуг інших виробників.

Запитання 4

Фірмовий стиль – це

варіанти відповідей

це набір колірних, графічних, словесних, типографських, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення.


назва, термін, символ або дизайн (або комбінація всіх цих понять), що позначають певний вид товару або послуги окремо взятого виробника (або групи виробників) і виділяють його серед товарів і послуг інших виробників.

процес формування бренду, який може займати кілька років.

Запитання 5

Основні складові фірмового стилю:

варіанти відповідей

Фірмовий комплект шрифтів

Товарний знак

прислів'я

картинка

фірмовий лозунг

Фірмові кольори

Формування ідеї

Запитання 6

Комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість

варіанти відповідей

 Загальновідомість

 Бренд

 Загальнодоступність

 Престижність

Запитання 7

Сукупність візуальних складових компанії, які створені для того, щоб підвищити її впізнаваність, престиж і сформувати образ компанії в очах споживачів

варіанти відповідей

 Брендинг

 Бренд-менеджмент

 Фірмовий стиль

Айдентика

Запитання 8

Зображення, що складається з геометричних об'єктів (ліній, кіл, кривих тощо), які описуються математичними рівняннями

варіанти відповідей

 Графічні примітиви

 Векторне зображення 

 Параметри інструментів 

Растрове зображення

Запитання 9

Оберіть елементи бренду 

варіанти відповідей

 ім'я

слоган

 графіка

форми і кольори

логотип

 брендбук

Запитання 10

Оберіть складові айдентики

варіанти відповідей

 логотип

 електронні листи

 упаковка

 бланки

 візитівки

 слоган

 брендбук

стиль написання

Запитання 11

Оберіть види айдентики

варіанти відповідей

традиційна

 динамічна

 вербальна

інформаційна

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест