Поняття бренду, брендингу. Елементи фірмового стилю. Айдентика

Додано: 16 квітня 2022
Предмет: Інформатика, 10 клас
Тест виконано: 31 раз
10 запитань
Запитання 1

Бренд - це...

варіанти відповідей

комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість


це діяльність зі створення тривалої прихильності до товару на основі спільного впливу на споживача рекламних повідомлень, товарної марки, пакування, матеріалів для стимулювання збуту та інших елементів комунікації

це набір колірних, графічних, словесних, типографських, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів 

сукупність візуальних складових компанії, які створені для того, щоб підвищити її впізнаваність, престиж і сформувати образ компанії в очах споживачів

Запитання 2

Елементи бренду:

варіанти відповідей

Слоган або фраза

Логотип

Форми та кольори

Підпис

Запитання 3

Фірмовий стиль – це

варіанти відповідей

комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість

діяльність зі створення тривалої прихильності до товару на основі спільного впливу на споживача рекламних повідомлень, товарної марки, пакування, матеріалів для стимулювання збуту та інших елементів комунікації

це набір колірних, графічних, словесних, типографських, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів 

сукупність візуальних складових компанії, які створені для того, щоб підвищити її впізнаваність, престиж і сформувати образ компанії в очах споживачів

Запитання 4

До числа основних елементів фірмового стилю відносяться:

варіанти відповідей

фірмовий комплект шрифтів

офіс фірми

товарний знак

фірмові кольори тощо

Запитання 5

Айдентика – це ...

варіанти відповідей

комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість

діяльність зі створення тривалої прихильності до товару на основі спільного впливу на споживача рекламних повідомлень, товарної марки, пакування, матеріалів для стимулювання збуту та інших елементів комунікації

набір колірних, графічних, словесних, типографських, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів 

сукупність візуальних складових компанії, які створені для того, щоб підвищити її впізнаваність, престиж і сформувати образ компанії в очах споживачів

Запитання 6

Складові айдентики:


варіанти відповідей

логотип

бланки

електронні листи

брендбук

Запитання 7

Які бувають види айдентики?

варіанти відповідей

Вербальна айдентика

Проста айдентика

Динамічна айдентика

Фірмова айдентика

Запитання 8

Управлінська діяльність щодо формування, підтримки та розвитку бренда, спрямована на досягнення стратегічних цілей і реалізацію довгострокових програм

варіанти відповідей

Бренд

Бренд-менеджмент

Брендинг

Айдентика

Запитання 9

Які фактори, важливі для звернення до рекламної аудиторії?

варіанти відповідей

історичні корені

національний менталітет,

нинішні реалії

прогнози на перспективу

управлінська діяльність

товарний знак

Запитання 10

Підтримувати запланований обсяг продажу, забезпечити збільшення прибутковості, передати в рекламних матеріалах і кампаніях культуру країни, - ці всі дії виконує...

варіанти відповідей

Айдентика

Брендинг

Бренд

Брендбук

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест