Поняття бренду, брендингу. Елементи фірмового стилю. Айдентика

Додано: 10 квітня 2020
Предмет: Інформатика, 11 клас
Тест виконано: 6501 раз
12 запитань
Запитання 1

Бренд це ?

варіанти відповідей

Переконлива обіцянка якості, обслуговування і цінності на тривалий період, що підтверджується випробуванням продукту, повторними покупками і задоволенням від використання"

Визначається однозначно як зареєстрована і юридично захищена марка або її частина.

це назва, термін, символ або дизайн (або комбінація всіх цих понять), що позначають певний вид товару або послуги окремо взятого виробника (або групи виробників) і виділяють його серед товарів і послуг інших виробників.

це набір кольорових, графічних, словесних, типографічних, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення.

Запитання 2

Брендбук - це

варіанти відповідей

Переконлива обіцянка якості, обслуговування і цінності на тривалий період, що підтверджується випробуванням продукту, повторними покупками і задоволенням від використання".

Визначається однозначно як зареєстрована і юридично захищена марка або її частина.

Людина мислить знаками, образами, по які поняттями.

головна книга компанії. Його відмінність від фірмового стилю полягає в тому, що фірмовий стиль призначений для споживача і покликаний виділити бренд з ряду конкурентів.

Запитання 3

Види товарних знаків:

варіанти відповідей

Словесні товарні знаки (літери, числа, слова), наприклад "Київстар", "SONY" (компанія "Sony") - тільки шрифтова композиція, в теорії дизайну називається логограми

Комбіновані - змішані (комбінування слів і зображень).

бажано, мати смислове навантаження,

містити в собі згадку позитивних якостей товару або його використання;

образотворчі - графічний (малюнки, композиції, зображення), наприклад знак (логотип) "Mercedes", "Audi" і ін.

Запитання 4

Вимоги до товарного знаку:

варіанти відповідей

бути коротким , тобто з найменшою кількістю слів у реченні або складів у слові. Наддовгі назви складно засвоювати і важко відтворювати;

легко запам'ятовуватися;

привертати увагу (поєднанням букв або оригінальним зображенням);

Дочірні бренди просуваються в контексті материнського (наприклад, "УкрЕнерго-Альянс") - суттєва економія маркетингових бюджетів.

Запитання 5

Товарні знаки в залежності від кількості власників поділяються:

варіанти відповідей

колективні - товарні знаки спілок, господарських асоціацій чи інших добровільних об'єднань підприємств, призначені для позначення випускаються і реалізуються ними товарів, мають єдиними якісними або іншими загальними характеристиками.

легко запам'ятовуватися;

бажано, мати смислове навантаження,


на індивідуальні - товарні знаки, власниками яких є окремі юридичні або фізичні особи;

Запитання 6

Виділяють такі типи логотипів:

варіанти відповідей

Оригінальна графічне зображення назви.

Фірмовий знак . Буквене накреслення

Фірмовий блок - комбінація назви і знака.

Поетичну (Емоційний позив, естетичне сприйняття)

Металінгвістичну (Інформаційний код повідомлення: словесне і символьне сприйняття


Запитання 7

Що включає в себе поняття "Логотип"


варіанти відповідей

несе художню цінність, отже вартість товару під цим знаком на 15-20% вище;

комбінація початкових букв, що являє собою скорочену назву якої-небудь установи,підприємства, фірми і т. ін.;


формує позитивне ставлення до товару (послуги), має високу ступінь лояльності;

постійний словесний, образотворчий або об'ємний знак, комбінований з літерами, цифрами, словами або без них, що є емблемою підприємства чи окремої особи, які представляють свої послуги;

зображення або малюнок, який використовується людиною, групою або компанією, щоб відзначити, ким вони є.

Запитання 8

Торгова марка це?

варіанти відповідей

Iм'я, термін, знак, символ, малюнок або їх поєднання, призначені для ідентифікації товарів або послуг одного продавця або групи продавців і їх відмінності від товарів або послуг конкурентів.

"це переконлива обіцянка якості, обслуговування і цінності на тривалий період, що підтверджується випробуванням продукту, повторними покупками і задоволенням від використання"

Запитання 9

Брендинг (від англ. branding) - це

варіанти відповідей

процес формування бренду, який може займати кілька років.

це набір кольорових, графічних, словесних, типографічних, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення.

це назва, термін, символ або дизайн (або комбінація всіх цих понять), що позначають певний вид товару або послуги окремо взятого виробника (або групи виробників) і виділяють його серед товарів і послуг інших виробників.

Запитання 10

Фірмовий стиль – це

варіанти відповідей

набір кольорових, графічних, словесних, типографічних, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення.

назва, термін, символ або дизайн (або комбінація всіх цих понять), що позначають певний вид товару або послуги окремо взятого виробника (або групи виробників) і виділяють його серед товарів і послуг інших виробників.

процес формування бренду, який може займати кілька років.

Запитання 11

Основні складові фірмового стилю:

варіанти відповідей

Фірмовий комплект шрифтів

Фірмовий знак

Логотип

Фірмовий блок

Слоган

Фірмові кольори

Фірмові константи


Формування ідеї

Запитання 12

Стратегія бренду включає в себе наступні елементи:

варіанти відповідей

Хто є цільовою аудиторією.

Який доказ необхідно їй привести, щоб показати, що ця пропозиція чогось варта.

Яку обіцянку (пропозицію) слід зробити цій аудиторії.

Яке кінцеве враження слід залишити.


Ім`я бренду повинне бути придатне для використання в різних марочних комунікаціях і різноманітних контекстах використання.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест