Поняття бренду, брендингу. Елементи фірмового стилю. Айдентика

Додано: 8 лютого 2023
Предмет: Інформатика, 11 клас
Тест виконано: 13 разів
6 запитань
Запитання 1

Брендинг (від англ. branding) - це

варіанти відповідей

процес формування бренду, який може займати кілька років.

це набір кольорових, графічних, словесних, типографічних, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення.

Запитання 2

Фірмовий стиль – це

варіанти відповідей

набір кольорових, графічних, словесних, типографічних, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення.

назва, термін, символ або дизайн (або комбінація всіх цих понять), що позначають певний вид товару або послуги окремо взятого виробника (або групи виробників) і виділяють його серед товарів і послуг інших виробників.

процес формування бренду, який може займати кілька років.

Запитання 3

Основні складові фірмового стилю:

варіанти відповідей

Фірмовий комплект шрифтів

Фірмовий знак

Логотип

Фірмовий блок

Слоган

Фірмові кольори

Запитання 4

Комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість

варіанти відповідей

 Загальновідомість

 Бренд

 Загальнодоступність

 Престижність

Запитання 5

Сукупність візуальних складових компанії, які створені для того, щоб підвищити її впізнаваність, престиж і сформувати образ компанії в очах споживачів

варіанти відповідей

 Брендинг

 Бренд-менеджмент

 Фірмовий стиль

Айдентика

Запитання 6

Оберіть види айдентики

варіанти відповідей

традиційна

 динамічна

 вербальна

інформаційна

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест