Тест створено на основі матеріалу до уроку з відповідною назвою теми. З матеріалом можна ознайомитися за покликанням: https://vseosvita.ua/lesson/poniattia-brendu-brendynhu-elementy-firmovoho-styliu-aidentyka-152258.html
Галузь маркетингу, що охоплює питання складання, оформлення товарних і колективних знаків,
а також всі питання просування їх на ринку,
розкрутки до рівня бренда й розгляд економічної доцільності.
Процес формування бренду може тривати
Стратегія бренду включає в себе наступні елементи:
Постійний словесний, образотворчий або об'ємний знак, комбінований з літерами, цифрами, словами або без них, що є емблемою підприємства чи окремої особи, які представляють свої послуги - це
Найпершим, був логотип компанії
Виділяють такі типи логотипів:
Вимоги до логотипу
Ідеальний логотип повинен вирішувати 6 основних функцій:
Сукупність візуальних складових компанії, які створені для того, щоб підвищити її впізнаваність, престиж і сформувати образ компанії в очах споживачів.
Складові айдентики:
Оберіть варіанти сервісів для створення логотипу
Якщо ви привласните для своєї фірми логотип іншої популярної кампанії, як можна кваліфікувати ваші дії?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома