Поняття бренду, брендингу. Елементи фірмового стилю. Айдентика

Додано: 12 травня 2020
Предмет: Інформатика
12 запитань
Запитання 1

Бренд це ?


варіанти відповідей

Переконлива обіцянка якості, обслуговування і цінності на тривалий період, що підтверджується випробуванням продукту, повторними покупками і задоволенням від використання"

Визначається однозначно як зареєстрована і юридично захищена марка або її частина.

Запитання 2

Товарний знак це?


варіанти відповідей

Переконлива обіцянка якості, обслуговування і цінності на тривалий період, що підтверджується випробуванням продукту, повторними покупками і задоволенням від використання".

Визначається однозначно як зареєстрована і юридично захищена марка або її частина.

Людина мислить знаками, образами, по які поняттями.

Запитання 3

Види товарних знаків :


варіанти відповідей

Словесні товарні знаки (літери, числа, слова), наприклад "Київстар", "SONY" (компанія "Sony") - тільки шрифтова композиція, в теорії дизайну називається логограми.

Комбіновані - змішані (комбінування слів і зображень).

бажано, мати смислове навантаження,

містити в собі згадку позитивних якостей товару або його використання;

oбразотворчі - графічний (малюнки, композиції, зображення), наприклад знак (логотип) "Mercedes", "Audi" і ін.

Запитання 4

Вимоги до товарного знаку :


варіанти відповідей

бути коротким , тобто з найменшою кількістю слів у реченні або складів у слові. Наддовгі назви складно засвоювати і важко відтворювати;

легко запам'ятовуватися;

привертати увагу (поєднанням букв або оригінальним зображенням);

Дочірні бренди просуваються в контексті материнського (наприклад, "УкрЕнерго-Альянс") - суттєва економія маркетингових бюджетів.

Запитання 5

Товарні знаки в залежності від кількості власників поділяються:

варіанти відповідей

колективні

які легко запам`ятовуються

мають смислове навантаження

індивідуальні

Запитання 6

Варіанти структури товарних знаків (брендів) однієї компанії.


варіанти відповідей

різні бренди об'єднані в систему

товарні знаки спілок, господарських асоціацій чи інших добровільних об'єднань підприємств.

дочірні бренди

у третьому варіанті структури брендів використовується тільки материнський бренд.

Запитання 7

В даний час сильний товарний знак:


варіанти відповідей

несе художню цінність, отже вартість товару під цим знаком на 15-20% вище;

У третьому варіанті структури брендів використовується тільки материнський бренд, всі продукти носять його ім'я і в рекламі використовуються схожі образи і стиль

володіє образністю, інформативністю і оригінальністю - основними характеристиками рекламоспособности;

формує позитивне ставлення до товару (послуги), має високу ступінь лояльності;

реалізує міф про своє походження, елітарності, естетичної та інших цінностях. Самі образи і знаки несуть мегасмисл, який людина сприймає більшою мірою неусвідомлено.

Запитання 8

Торгова марка це ?


варіанти відповідей

Iм'я, термін, знак, символ, малюнок або їх поєднання, призначені для ідентифікації товарів або послуг одного продавця або групи продавців і їх відмінності від товарів або послуг конкурентів.

"це переконлива обіцянка якості, обслуговування і цінності на тривалий період, що підтверджується випробуванням продукту, повторними покупками і задоволенням від використання"

Запитання 9

Що таке художній образ?

варіанти відповідей

вживання слів у прямому значенні. 

є у відомому сенсі ключем до розуміння природи людини. 

це ідея, образ або предмет, що має власний зміст і одночасно представляє в узагальненій, нерозгорнутій формі деякий інший зміст.

це певні речі або природні феномени, які вказують на інші предмети.

створена засобами мови узагальнена картина реальної дійсності або переживань митця у формі конкретного, життєво повного явища

Запитання 10

Що таке художній символ?

варіанти відповідей

є одночасно художнім узагальненням і конкретним зображенням в одиничному малюнку багатьох однотипних подій, людей, явищ, предметів;


є у відомому сенсі ключем до розуміння природи людини.

ідея, образ або предмет, що має власний зміст і одночасно представляє в узагальненій, нерозгорнутій формі деякий інший зміст.


Запитання 11

Що з`ясував генетичний аналіз штемпельної і маркірувальної графіки

варіанти відповідей

періодизацію етапів еволюційного розвитку цих знаково-графічних напрямків

розвиток родових знаків у процесі об’єднання родів у племінні союзи привів у розвинутому класовому суспільстві до появи ідентифікаційних знаків і геральдичних емблем;


маркування керамічних виробів в античні часи захищало торговельні марки від підробок, гарантувало якість і оригінальність продукції, виконувало рекламні завдання;

дев’ятсотрічний період амфорного клеймування більше, ніж сотнею виробничих підприємств на території середземноморського і чорноморського басейнів доводить стійку традицію і системний характер маркування керамічних виробів в античні часи;

система клейм античного періоду на виробах з кераміки і скла визначала власників підприємств і служби контролю, а знакова атрибутика клейм ремісних виробів середньовіччя мала ознаки особистої авторизації, крім контрольно-пробірних;

Запитання 12

Вкажіть властивості художнього образу

варіанти відповідей

образи-емоції


автологія

картинність і конкретність 

знакові системи

емоційність

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест