Поняття бренду, брендингу. Елементи фірмового стилю. Айдентика

Додано: 5 червня 2020
Предмет: Інформатика, 10 клас
Тест виконано: 2 рази
6 запитань
Запитання 1

Товарні знаки в залежності від кількості власників поділяються


варіанти відповідей

індивідуальні

колективні

корпоративні

фірмові

Запитання 2

Айдентика-це

варіанти відповідей


це сукупність елементів, що створюються компанією для створення певного образу в очах споживачів.


це маркетингові прийоми, спрямовані на формування унікального бренду.

це товарна марка або її частина, яка захищена чинним законодавством. 

це будь-яка назва, знак, символ, рисунок або їх комбінація, які використовуються для визначення товарів фірми та їх відокремлення від продукції конкурентів.

Запитання 3

Види товарних знаків


варіанти відповідей

Словесні

Образотворчі 

аналізовані

програмовані

Комбіновані

Запитання 4

Брендбук - це

варіанти відповідей

Переконлива обіцянка якості, обслуговування і цінності на тривалий період, що підтверджується випробуванням продукту, повторними покупками і задоволенням від використання".

Людина мислить знаками, образами, по які поняттями.

Визначається однозначно як зареєстрована і юридично захищена марка або її частина.

головна книга компанії. Його відмінність від фірмового стилю полягає в тому, що фірмовий стиль призначений для споживача і покликаний виділити бренд з ряду конкурентів.

Запитання 5

Існує три основних види логотипів, які можуть використовуватися як самостійно, так і в поєднанні:

варіанти відповідей

Ілюстративний

Графічний

Текстовий

Звуковий

Словесний

Запитання 6

Фірмовий стиль – це

варіанти відповідей


набір кольорових, графічних, словесних, типографічних, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення.

процес формування бренду, який може займати кілька років.

назва, термін, символ або дизайн (або комбінація всіх цих понять), що позначають певний вид товару або послуги окремо взятого виробника (або групи виробників) і виділяють його серед товарів і послуг інших виробників.


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест