Поняття бренду, брендингу. Елементи фірмового стилю. Айдентика

Додано: 29 вересня 2020
Предмет: Інформатика, 11 клас
Тест виконано: 60 разів
8 запитань
Запитання 1

Набір кольорових, графічних, словесних, типографічних, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення- це

варіанти відповідей

бренд

фірмовий стиль

брендинг

айдентика

Запитання 2

Поняття «фірмовий стиль» тісно пов’язане з термінами:

варіанти відповідей

бренд

брендування

брендінг

брейк

Запитання 3

Основні елементи фірмового стилю:

варіанти відповідей

фірмовий комплект шрифтів

фірмові кольори

лозотип

товарний знак

Запитання 4

Це назва, термін, символ або дизайн (або комбінація всіх цих понять), що позначають певний вид товару або послуги окремо взятого виробника (або групи виробників) і виділяють його серед товарів і послуг інших виробників.



варіанти відповідей

брендінг

логотип

товарний знак

бренд

Запитання 5

Розвиненим брендом (strong brand) вважається такий бренд:

варіанти відповідей

який повністю дублює відомі бренди

який знають і можуть відрізнити від інших марок по ключових елементів понад 60% споживачів даної товарної категорії

який схожий на інші бренди

Запитання 6

Сукупність візуальних складових компанії, які створені для того, щоб підвищити її впізнаваність, престиж і сформувати образ компанії в очах споживачі.

варіанти відповідей

брендинг

айдентика

ребрединг

Запитання 7

Ім`я бренду повинно бути:

варіанти відповідей

довгим

емоційним

коротким

благозвучним

Запитання 8

Основні складові айдентики:

варіанти відповідей

Фірмовий комплект шрифтів

Фірмовий знак

Логотип

бланки

Слоган

електронні листи

брендбук

Візитівки

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест