Набір кольорових, графічних, словесних, типографічних, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення- це
Поняття «фірмовий стиль» тісно пов’язане з термінами:
Основні елементи фірмового стилю:
Це назва, термін, символ або дизайн (або комбінація всіх цих понять), що позначають певний вид товару або послуги окремо взятого виробника (або групи виробників) і виділяють його серед товарів і послуг інших виробників.
Розвиненим брендом (strong brand) вважається такий бренд:
Сукупність візуальних складових компанії, які створені для того, щоб підвищити її впізнаваність, престиж і сформувати образ компанії в очах споживачі.
Ім`я бренду повинно бути:
Основні складові айдентики:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома