Набір кольорових, графічних, словесних, типографічних, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення- це
Поняття «фірмовий стиль» тісно пов’язане з термінами:
Основні складові фірмового стилю:
Комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість
Елементи бренду:
Розвиненим брендом (strong brand) вважається такий бренд:
Позиціонування - це
Брендинг —
Переваги бренду:
Види товарних знаків:
Сукупність візуальних складових компанії, які створені для того, щоб підвищити її впізнаваність, престиж і сформувати образ компанії в очах споживачів
Бренд-менеджмент —
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома