Поняття бренду, брендингу. Елементи фірмового стилю. Айдентика

Додано: 11 лютого 2021
Предмет: Інформатика, 11 клас
Тест виконано: 13 разів
12 запитань
Запитання 1

Набір кольорових, графічних, словесних, типографічних, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення- це

варіанти відповідей

бренд

фірмовий стиль

брендинг

айдентика

Запитання 2

Поняття «фірмовий стиль» тісно пов’язане з термінами:

варіанти відповідей

бренд

брендування

брендінг

брейк

Запитання 3

Основні складові фірмового стилю:


варіанти відповідей

розмір шрифту

фірмові кольори

логотип

слоган

Запитання 4

Комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість

варіанти відповідей

брендінг

логотип

товарний знак

бренд

Запитання 5

Елементи бренду:


варіанти відповідей

Ім'я

Логотип

Слоган або фраза

Графіка

Товари

Запитання 6

Розвиненим брендом (strong brand) вважається такий бренд:

варіанти відповідей

який повністю дублює відомі бренди

який знають і можуть відрізнити від інших марок по ключових елементів понад 60% споживачів даної товарної категорії

який схожий на інші бренди

Запитання 7

Позиціонування - це

варіанти відповідей

місце товару на полиці

місце, яке бренд займає в свідомості споживача

місце розміщення товарного знаку

Запитання 8

Брендинг —

варіанти відповідей

корпоративний, товарний, рекламний знак

це ще одна назва бренду

це діяльність зі створення тривалої прихильності до товару на основі спільного впливу на споживача рекламних повідомлень, товарної марки, пакування, матеріалів для стимулювання збуту та інших елементів комунікації


Запитання 9

Переваги бренду:

варіанти відповідей

прив’язаність до своїх власників

забезпечує збільшення прибутковості

дозволяє пізнавати товар, відрізняти його від подібних товарів

виступає гарантом якості

Запитання 10

Види товарних знаків:

варіанти відповідей

абревіатура

рисунок

логотип

ціна

якість

Запитання 11

Сукупність візуальних складових компанії, які створені для того, щоб підвищити її впізнаваність, престиж і сформувати образ компанії в очах споживачів

варіанти відповідей

брендинг

айдентика

ребрединг

Запитання 12

Бренд-менеджмент —

варіанти відповідей

це управлінська діяльність щодо рекламних процесів, що пов'язані з брендом

це управлінська діяльність щодо формування, підтримки та розвитку бренда

це управлінська діяльність щодо підтримки бренда

професія в сфері реклами

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест