Поняття бренду, брендингу. Елементи фірмового стилю. Айдентика

Додано: 19 лютого 2021
Предмет: Інформатика, 11 клас
Тест виконано: 140 разів
18 запитань
Запитання 1

Товарні знаки в залежності від кількості власників поділяються

варіанти відповідей

індивідуальні

колективні

корпоративні

фірмові

Запитання 2

Види товарних знаків

варіанти відповідей

Словесні

Образотворчі 

Програмовані

Комбіновані

Запитання 3

Брендбук - це

варіанти відповідей

Переконлива обіцянка якості, обслуговування і цінності на тривалий період, що підтверджується випробуванням продукту, повторними покупками і задоволенням від використання".

Людина мислить знаками, образами, по які поняттями.

Визначається однозначно як зареєстрована і юридично захищена марка або її частина.

Головна книга компанії. Його відмінність від фірмового стилю полягає в тому, що фірмовий стиль призначений для споживача і покликаний виділити бренд з ряду конкурентів.

Запитання 4

Фірмовий стиль – це

варіанти відповідей

набір кольорових, графічних, словесних, типографічних, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення.

процес формування бренду, який може займати кілька років.

назва, термін, символ або дизайн (або комбінація всіх цих понять), що позначають певний вид товару або послуги окремо взятого виробника (або групи виробників) і виділяють його серед товарів і послуг інших виробників.


Запитання 5

Бренд це...

варіанти відповідей

Переконлива обіцянка якості, обслуговування і цінності на тривалий період, що підтверджується випробуванням продукту, повторними покупками і задоволенням від використання"

Визначається однозначно як зареєстрована і юридично захищена марка або її частина.

Комбінація початкових букв, що являє собою скорочену назку якої-небудь установи, підприємства, фірми

Досить об'ємне видання, що містить в собі інформації по фірмовому стилі компанії та правила його використання

Запитання 6

Вимоги до товарного знаку :

варіанти відповідей

Бути коротким

Легко запам'ятовуватися;

Привертати увагу

Нести негативну інформацію в перекладі

Запитання 7

Сильний товарний знак це той, який

варіанти відповідей

несе художню цінність

комплекс візуальних, смислових і ціннісних характеристик

володіє образністю, інформативністю і оригінальністю

формує позитивне ставлення до товару (послуги)

Запитання 8

Набір кольорових, графічних, словесних, типографічних, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення це...

варіанти відповідей

Бренд

Фірмовий стиль

Брендинг

Айдентика

Запитання 9

Основні складові фірмового стилю...

варіанти відповідей

Фірмовий знак

Логотип

Фірмові кольори

Товарний знак

Запитання 10

Назва, термін, символ або дизайн, що позначають певний вид товару виробника і виділяють його серед товарів інших виробників


варіанти відповідей

Брендінг

Логотип

Товарний знак

Бренд

Запитання 11

Причини виникнення брендингу:

варіанти відповідей

поява великої кількості товарів-аналогів на ринку

розвиток технологій

необхідність спрощення вибору

бажання змін

Запитання 12

Види брендів за здатністю впливати на свідомість споживача:

варіанти відповідей

Корпоративний

Товарні бренди

Сильний,

Товарний

Слабкий

Сервісні бренди

Локальний

Національний

Запитання 13

Переваги бренду для споживачів:

варіанти відповідей

Прив’язаність до своїх власників

Забезпечує більш ефективний пошук

Дозволяє пізнавати товар, відрізняти його від подібних товарів

Виступає гарантом якості

Запитання 14

Ім`я бренду повинно бути:

варіанти відповідей

довгим

емоційним

коротким

благозвучним

Запитання 15

Товарний знак - це

варіанти відповідей

Переконлива обіцянка якості, обслуговування і цінності на тривалий період, що підтверджується випробуванням продукту, повторними покупками і задоволенням від використання"

Визначається однозначно як зареєстрована і юридично захищена марка або її частина.

Комбінація початкових букв, що являє собою скорочену назку якої-небудь установи, підприємства, фірми

Досить об'ємне видання, що містить в собі інформації по фірмовому стилі компанії та правила його використання

Запитання 16

Торгова марка -

варіанти відповідей

Переконлива обіцянка якості, обслуговування і цінності на тривалий період, що підтверджується випробуванням продукту, повторними покупками і задоволенням від використання"

Визначається однозначно як зареєстрована і юридично захищена марка або її частина.

Комбінація початкових букв, що являє собою скорочену назку якої-небудь установи, підприємства, фірми

Ім'я, термін, знак, символ, малюнок або їх поєднання, призначені для ідентифікації товарів або послуг одного продавця або групи продавців і їх відмінності від товарів або послуг конкурентів.

Запитання 17

Види брендів за географією споживачів:

варіанти відповідей

Корпоративний

Товарні бренди

Сильний,

Товарний

Слабкий

Сервісні бренди

Локальний

Національний

Запитання 18

Розробка іменя бренду, яке сприяє завоюванню споживача є...

варіанти відповідей

Неймінг

Логотип

Товарний знак

Бренд

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест