Поняття бренду, брендингу. Елементи фірмового стилю. Айдентика

Додано: 16 березня 2021
Предмет: Інформатика, 11 клас
Тест виконано: 27 разів
7 запитань
Запитання 1

Бренд це ?

варіанти відповідей

Переконлива обіцянка якості, обслуговування і цінності на тривалий період, що підтверджується випробуванням продукту, повторними покупками і задоволенням від використання"


Визначається однозначно як зареєстрована і юридично захищена марка або її частина.

Запитання 2

Товарний знак це?

варіанти відповідей

Переконлива обіцянка якості, обслуговування і цінності на тривалий період, що підтверджується випробуванням продукту, повторними покупками і задоволенням від використання".


Визначається однозначно як зареєстрована і юридично захищена марка або її частина.


Людина мислить знаками, образами, по які поняттями.

Запитання 3

Види товарних знаків :

варіанти відповідей

Словесні товарні знаки (літери, числа, слова), - тільки шрифтова композиція.


Комбіновані - змішані (комбінування слів і зображень).


Образотворчі - графічний (малюнки, композиції, зображення),

Запитання 4

Вимоги до товарного знаку :

варіанти відповідей

бути коротким

привертати увагу (поєднанням букв або оригінальним зображенням);


суттєво економити маркетинговий бюджет.

легко читатися 



легко вимовлятися

володіти новизною


легко запам'ятовуватися;

Запитання 5

Товарні знаки в залежності від кількості власників поділяються:

варіанти відповідей

колективні

легко запам'ятовуватися;

бажано, мати смислове навантаження,

індивідуальні

Запитання 6

Сильний товарний знак:

варіанти відповідей

несе художню цінність,

використовується тільки материнський бренд, всі продукти носять його ім'я і в рекламі використовуються схожі образи і стиль

володіє образністю, інформативністю і оригінальністю

формує позитивне ставлення до товару (послуги), має високу ступінь лояльності;


реалізує міф про своє походження, елітарності, естетичної та інших цінностях.

Запитання 7

Торгова марка це ?

варіанти відповідей

Iм'я, термін, знак, символ, малюнок або їх поєднання, призначені для ідентифікації товарів або послуг одного продавця або групи продавців і їх відмінності від товарів або послуг конкурентів.


"це переконлива обіцянка якості, обслуговування і цінності на тривалий період, що підтверджується випробуванням продукту, повторними покупками і задоволенням від використання

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест