Поняття бренду, брендингу. Елементи фірмового стилю. Айдентика

Додано: 16 березня 2021
Предмет: Інформатика, 10 клас
Тест виконано: 371 раз
10 запитань
Запитання 1

Що таке бренд?

варіанти відповідей

комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість.

це діяльність зі створення тривалої прихильності до товару на основі спільного впливу на споживача

це набір колірних, графічних, словесних, типографських, дизайнерських, постійних елементів, що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів

Запитання 2

Що таке брендинг?

варіанти відповідей

комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість.

це діяльність зі створення тривалої прихильності до товару на основі спільного впливу на споживача рекламних повідомлень, товарної марки, пакування, матеріалів для стимулювання збуту та інших елементів комунікації, об'єднаних певною ідеєю та фірмовим оформленням, які виокремлюють товар серед конкурентів і створюють його образ.





це набір колірних, графічних, словесних, типографських, дизайнерських, постійних елементів, що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів

Запитання 3

Що таке фірмовий стиль?

варіанти відповідей

комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість.

це діяльність зі створення тривалої прихильності до товару на основі спільного впливу на споживача

це набір колірних, графічних, словесних, типографських, дизайнерських, постійних елементів, що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення.

Запитання 4

Оберіть елементи бренду

варіанти відповідей

ім'я

слоган

графіка

форми і кольори

логотип

брендбук

Запитання 5

Що таке айдентика?

варіанти відповідей

це сукупність візуальних складових компанії, які створені для того, щоб підвищити її впізнаваність, престиж і сформувати образ компанії в очах споживачів.

це діяльність зі створення тривалої прихильності до товару на основі спільного впливу на споживача

це набір колірних, графічних, словесних, типографських, дизайнерських, постійних елементів, що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення.

Запитання 6

Оберіть складові айдентики

варіанти відповідей

логотип

електронні листи

упаковка

бланки

візитівки

слоган

брендбук

фірмовий стиль

Запитання 7

Оберіть види айдентики

варіанти відповідей

традиційна

динамічна

вербальна

інформаційна

Запитання 8

Що відноситься до основних елементів фірмового стилю?

варіанти відповідей

фірмові кольори

фірмовий комплект шрифтів

товарний знак

фірмовий бланк

Запитання 9

Що означає логотип відомої компанії, що зображений на малюнку?

варіанти відповідей

англійську літеру "Н"

дві людини, які потискають один одному руки

англійську літеру "N"

Запитання 10

Зображення відкусаного яблука є логотипом компанії

варіанти відповідей

Apple

iOS

Android

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест