Поняття об’єкта в мові програмування, його властивостей і методів. Графічний інтерфейс

Додано: 29 січня
Предмет: Інформатика, 8 клас
15 запитань
Запитання 1

Те, на що і спрямована певна діяльність

варіанти відповідей

Подія

Об'єкт

Середовище об’єкта

Метод

Запитання 2

Зміна властивостей об’єкта, взаємодія між об’єктами, утворення нового об’єкта або знищення наявного об’єкта

варіанти відповідей

Подія

Об'єкт

Середовище об’єкта

Метод

Запитання 3

Середовище, у якому перебуває об’єкт, незалежно від того, які дії ним чи над ним (крім знищення об’єкта) виконано

варіанти відповідей

Подія

Об'єкт

Середовище об’єкта

Метод

Запитання 4

Команда, яку об’єкт розуміє і може виконувати

варіанти відповідей

Подія

Об'єкт

Середовище об’єкта

Метод

Запитання 5

Набір графічних компонентів містить модуль:

варіанти відповідей

title

turtle

tkinter

randint

Запитання 6

Який із операторів створює вікно програми?

варіанти відповідей

window.mainloop()

window= Tk()

window.title ('Графічна програма')

window.geometry('250x150')

Запитання 7

Який із операторів запускає головний цикл обробки подій?

варіанти відповідей

window.mainloop()

window= Tk()

window.title ('Графічна програма')

window.geometry('250x150')

Запитання 8

Які методи призначені для відображення створеного об’єкта у вікні програми?

варіанти відповідей

config()

geometry()

pack()

place()

Запитання 9

Які властивості можна задати під час створення об’єкта Label?

варіанти відповідей

image

text

bg, fg

font

Запитання 10

Установіть відповідність між операторами та їх призначенням. 

from tkinter import*

варіанти відповідей

Створення порожнього вікна програми 

Встановлення заголовка вікна 

Встановлення розмірів вікна

Підключення модуля, який містить набір графічних компонентів 

Запитання 11

Установіть відповідність між операторами та їх призначенням. 

window.title ('Hello')

варіанти відповідей

Створення порожнього вікна програми 

Встановлення заголовка вікна 

Встановлення розмірів вікна

Підключення модуля, який містить набір графічних компонентів 

Запитання 12

Установіть відповідність між операторами та їх призначенням. 

window= Tk()

варіанти відповідей

Створення порожнього вікна програми 

Встановлення заголовка вікна 

Встановлення розмірів вікна

Підключення модуля, який містить набір графічних компонентів 

Запитання 13

Установіть відповідність між операторами та їх призначенням. 

lab = Label(window, text = 'Hello World!')

варіанти відповідей

Зміна заголовка віджета Label 

Запуск головного циклу обробки подій 

Створення віджета Label 

Відображення віджета у вікні 

Запитання 14

Установіть відповідність між операторами та їх призначенням. 

lab.config(text = 'Hello World!')

варіанти відповідей

Зміна заголовка віджета Label 

Запуск головного циклу обробки подій 

Створення віджета Label 

Відображення віджета у вікні 

Запитання 15

Установіть відповідність між операторами та їх призначенням. 

window.mainloop()

варіанти відповідей

Зміна заголовка віджета Label 

Запуск головного циклу обробки подій 

Створення віджета Label 

Відображення віджета у вікні 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест