8і 02.02 Поняття об'єкта, його властивості і методи Python. Кнопка

Додано: 1 лютого
Предмет: Інформатика, 8 клас
13 запитань
Запитання 1

Які властивості може мати кнопка?

варіанти відповідей

Колір фону

Колір шрифту

Відображення кнопки у вікні

Розмір шрифту

Запитання 2

Щоб створена кнопка реагувала на натискання потрібно:

варіанти відповідей

Задати для кнопки текст

Записатина початку програми команду на кшалт "Якщо кнопку натиснуто, виконати певну дію"

Запрограмувати подію натискання кнопки

Запитання 3

В елементі програмного коду

but1=Button(text="Клацніть мене")

but1.pack()

text це ...

варіанти відповідей

метод

об'єкт

властивість

конструктор

Запитання 4

Яким службовим словом починають описувати функцію?

варіанти відповідей

button

front

def

pack

Запитання 5

Який розмір шрифту буде використано в написі:

lab1 = Label(root, text = 'Привіт, друже!', width = 20, font = 'Arial 18', bg = 'yellow', fg = 'grey')

варіанти відповідей

20

18

не описано розмір

Запитання 6

Що робить 4 рядок коду?


from tkinter import*

root = Tk()

root.title('Розвязувач')

root.geometry('250x200')

lab = Label(root, text = 'Введіть приклад', font = 'Arial 18')

lab.place(x=20, y=10)

варіанти відповідей

визначає назву вікна

визначає розмір вікна

визначає розміщення напису у вікні

Запитання 7

Щоб розмістити напис у вікні, потрібно створити новий об'єкт типу: 

варіанти відповідей

 Button

 Entry

 Label

tkinter

Запитання 8

Після виконання команди:

label=Label(text='Я навчаюсь у 8 класі', bg='green', fg='pink', font='MonotypeCorsiva 16')

буде створено напис...

варіанти відповідей

Зеленими літерами на жовтому фоні із текстом Я навчаюсь у 8 класі, шрифт Arial, розмір символів 14

Рожевими літерами на зеленому фоні із текстом Я навчаюсь у 8 класі, шрифт Monotype Corsiva, розмір символів 16

Зеленими літерами на рожевому фоні із текстом Я навчаюсь у 8 класі, шрифт Monotype Corsiva, розмір символів 16

нічого не створиться

Запитання 9

Для створення кнопки потрібно виконати команду:

варіанти відповідей

ім’я_змінної = Entry()

ім’я_змінної = Tk()

ім’я_змінної = Button()

Запитання 10

Для створення текстового поля потрібно вибрати для нього ім’я та виконати команду:

варіанти відповідей

<ім’я_змінної> = Text()

<ім’я_змінної> = Tk()

<ім’я_змінної> = Entry()

Запитання 11

root.bind(‘<подія>’, <ім’я_обробника_події>) -

варіанти відповідей

це команда пов'язування обробника події з вікном, що має ім'я root

це обробник події, що відбувається з вікном

це вікно для виведення на екран текстових повідомлень

Запитання 12

Метод,що задає місце знаходження кнопки:

варіанти відповідей

motion

geometry

place

Запитання 13

Метод для отримання даних з текстового поля

варіанти відповідей

plase

entry

get()

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест