Укажіть, як називаюють речовини, що утворюються сполученням води з оксидами
Укажіть правильну відповідь щодо складу кислот
Укажіть, як називають бінарні сполуки Оксигену, у яких він сполучається безпосередньо тільки з атомом іншого елемента
Укажіть назву реакції взаємодії речовин з киснем
Виберіть процеси, що супроводжуються окисненням:
Укажіть формулу оксиду германій(ІV) оксид
Із даного переліку виберіть стрічку, що містить лише оксиди
Укажіть назву оксидів, утворених типовими неметалічними елементами ІVA-VIIA груп
Укажіть назву оксидів, що утворені металічними елементами з валентністю І та ІІ
Укажіть, до якого типу сполук відносять цинк оксид
Укажіть назву складних неорганічних речовини, що складаються з металічного елемента та однієї чи кількох гідроксильних груп
Виберіть, до якого типу сподук відноситься фосфор(ІІІ) оксид
Укажіть формулу сполуки, що утвориться під час взаємодії сульфур(VI) оксиду з водою
Укажіть формулу сполуки, що утвориться під час взаємодії калій оксиду з водою
Запишіть рівняння реакції нітроген(V) оксиду з водою. У відповіді вкажіть сумму всіх коефіцієнтів
Запишіть рівняння реакції барій оксиду з водою. У відповіді вкажіть сумму всіх коефіцієнтів
Укажіть назви найважливіших індикаторів
Укажіть, які речовини називають ЛУГИ
Оксид невідомого металічного елемента з постійною валентністю І пореагував з водою. Утворився луг з відносною молекулярною масою 56. назвіть металічний елемент. У відповіді вкажіть потонне число елемента
Оксид неметалічного елемента Е утворює кислоту НЕО3. Назвіть елемент, якщо відносна молекулярна маса кислоти становить 80.У відповіді вкажіть нуклонне число елемента
Розрахуйте найменше відношення мас розчинника та розчиненої речовини у лікарському препараті "Перекис водню", що є розчином гідроген пероксиду H2О2 з масовою часткою H2О2 5%
Обчисліть масову частку(%) Оксигену в ортофосфатній кислоті
Обчисліть масову частку(%) Оксигену в натрій гідроксиді
Укажіть назву речовин, що змінюють своє забарвлення під дією кислоти чи лугу
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома