Поняття про модуль. Створення графічних примітивів.

Додано: 6 лютого
Предмет: Інформатика, 7 клас
8 запитань
Запитання 1

Вкажіть комнду для підключення додаткового модуля в середовищі Python

варіанти відповідей

import

math

random

turtle

Запитання 2

Вкажіть назву модуля для створення векторних зображень в середовищі Python

варіанти відповідей

import

math

random

turtle

Запитання 3

Команда turtle.forward(x) означає - 

варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Пройти назад x пікселів

Повернутись ліворуч на x градусів

Повернутись праворуч на x градусів

Запитання 4

Команда turtle.backward(x) означає - 

варіанти відповідей

Повернутись праворуч на x градусів

Пройти вперед x пікселів

Пройти назад x пікселів

Залишати слід під час руху

Запитання 5

Команда turtle.left(x) означає - 

варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Пройти назад x пікселів

Повернутись ліворуч на x градусів

Повернутись праворуч на x градусів

Запитання 6

Команда turtle.right(x) означає - 

варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Пройти назад x пікселів

Повернутись ліворуч на x градусів

Повернутись праворуч на x градусів

Запитання 7

Команда turtle.color() означає - 

варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Пройти назад x пікселів

Установити колір

Не залишати слід під час руху

Запитання 8

Команда random.choise([‘а’, ‘о’, ‘у’, ‘е’, ‘и, ‘і’, ‘ї’, ‘я’, ‘ю’,]) означає - 

варіанти відповідей

Випадкове ціле число n, a<=n<=b

Випадкове число від 0 до 1

Випадкове значення зі списку: а,о,у,е,и,і,ї,я,ю

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест