Поняття про модуль. Створення графічних примітивів.

Додано: 14 лютого
Предмет: Інформатика, 7 клас
19 запитань
Запитання 1

Вкажіть команду для підключення додаткового модуля в середовищі Python

варіанти відповідей

import

math

random

turtle

Запитання 2

Вкажіть назву модуля для створення векторних зображень в середовищі Python

варіанти відповідей

import

math

random

turtle

Запитання 3

Команда turtle.forward(x) означає - 

варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Пройти назад x пікселів

Повернутись ліворуч на x градусів

Повернутись праворуч на x градусів

Не залишати слід під час руху

Залишати слід під час руху

Змінити значок виконавця

Перемістити виконавця в точку (x, y)

Запитання 4

Команда turtle.backward(x) означає - 

варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Пройти назад x пікселів

Повернутись ліворуч на x градусів

Повернутись праворуч на x градусів

Не залишати слід під час руху

Залишати слід під час руху

Змінити значок виконавця

Перемістити виконавця в точку (x, y)

Запитання 5

Команда turtle.left(x) означає - 

варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Пройти назад x пікселів

Повернутись ліворуч на x градусів

Повернутись праворуч на x градусів

Не залишати слід під час руху

Залишати слід під час руху

Змінити значок виконавця

Перемістити виконавця в точку (x, y)

Запитання 6

Команда turtle.right(x) означає - 

варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Пройти назад x пікселів

Повернутись ліворуч на x градусів

Повернутись праворуч на x градусів

Не залишати слід під час руху

Залишати слід під час руху

Змінити значок виконавця

Перемістити виконавця в точку (x, y)

Запитання 7

Команда turtle.penup() означає - 

варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Пройти назад x пікселів

Повернутись ліворуч на x градусів

Повернутись праворуч на x градусів

Не залишати слід під час руху

Залишати слід під час руху

Змінити значок виконавця

Перемістити виконавця в точку (x, y)

Запитання 8

Команда turtle.pendown() означає - 

варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Пройти назад x пікселів

Повернутись ліворуч на x градусів

Повернутись праворуч на x градусів

Не залишати слід під час руху

Залишати слід під час руху

Змінити значок виконавця

Перемістити виконавця в точку (x, y)

Запитання 9

Команда turtle.shape(x) означає - 

варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Пройти назад x пікселів

Повернутись ліворуч на x градусів

Повернутись праворуч на x градусів

Не залишати слід під час руху

Залишати слід під час руху

Змінити значок виконавця

Перемістити виконавця в точку (x, y)

Запитання 10

Команда turtle.color() означає - 

варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Установити колір

Повернутись ліворуч на x градусів

Повернутись праворуч на x градусів

Не залишати слід під час руху

Залишати слід під час руху

Змінити значок виконавця

Перемістити виконавця в точку (x, y)

Запитання 11

Команда turtle.width() означає - 

варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Установити колір

Повернутись ліворуч на x градусів

Установити товщину лінії

Не залишати слід під час руху

Залишати слід під час руху

Змінити значок виконавця

Перемістити виконавця в точку (x, y)

Запитання 12

Команда turtle.goto(x, y) означає - 

варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Установити колір

Повернутись ліворуч на x градусів

Установити товщину лінії

Не залишати слід під час руху

Залишати слід під час руху

Змінити значок виконавця

Перемістити виконавця в точку (x, y)

Запитання 13

Команда math.fabs(x) означає - 

варіанти відповідей

Модуль х

Округлення до найближчого більшого числа

Факторіал числа х - добуток послідовних натуральних чисел від 1 до х

Квадратний корінь із числа х

Запитання 14

Команда math.celi(x) означає - 

варіанти відповідей

Модуль х

Округлення до найближчого більшого числа

Факторіал числа х - добуток послідовних натуральних чисел від 1 до х

Квадратний корінь із числа х

Запитання 15

Команда math.factorial(x) означає - 

варіанти відповідей

Модуль х

Округлення до найближчого більшого числа

Факторіал числа х - добуток послідовних натуральних чисел від 1 до х

Квадратний корінь із числа х

Запитання 16

Команда math.sqrt(x) означає - 

варіанти відповідей

Модуль х

Округлення до найближчого більшого числа

Факторіал числа х - добуток послідовних натуральних чисел від 1 до х

Квадратний корінь із числа х

Запитання 17

Команда random.randint(a,b) означає - 

варіанти відповідей

Випадкове ціле число n, a<=n<=b

Випадкове число від 0 до 1

Випадкове значення зі списку: а,о,у,е,и,і,ї,я,ю

Запитання 18

Команда random.random() означає - 

варіанти відповідей

Випадкове ціле число n, a<=n<=b

Випадкове число від 0 до 1

Випадкове значення зі списку: а,о,у,е,и,і,ї,я,ю

Запитання 19

Команда random.choise([‘а’, ‘о’, ‘у’, ‘е’, ‘и, ‘і’, ‘ї’, ‘я’, ‘ю’,]) означає -

варіанти відповідей

Випадкове ціле число n, a<=n<=b

Випадкове число від 0 до 1

Випадкове значення зі списку: а,о,у,е,и,і,ї,я,ю

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест