Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта.

Додано: 29 січня 2021
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 93 рази
12 запитань
Запитання 1

Як ще по іншому називають виконавців?

варіанти відповідей

Пепсі

Фанта

Спрайт

Живчик

Запитання 2

Scratch - це

варіанти відповідей

Графічний редактор

Програма для друку

Середовище програмування

Ігрова програма

Запитання 3

Запуск програми в середовищі Скретч відбувається за допомогою інструмента

варіанти відповідей
Запитання 4

Як називають команди в середовищі Scratch?

варіанти відповідей

Срайти

Скрипти

Сценки

Образи

Запитання 5

Файл, створений у середовищі Скретч, називають

варіанти відповідей

Проектом

Контейнером

Програмою

Алгоритмом

Запитання 6

Завантажити програмне середовище Скретч можна за допомогою значка

варіанти відповідей
Запитання 7

Виберіть програмні об'єкти в середовищі Scratch.

варіанти відповідей

Скрипт

Сцена

Образ

Спрайт

Проект

Рудий кіт

Запитання 8

Вкажіть на команди для опрацювання події:

варіанти відповідей
Запитання 9

Вкажіть на команди, які є подіями:

варіанти відповідей
Запитання 10

Фон проекта на якому ми розміщуємо спрайта це?

варіанти відповідей

 Фон

  Сцена

  Зображення

Інші варіанти.

Запитання 11

Сценарій у середовищі Скретч - це?

варіанти відповідей

план здійснення яких-небудь дій

розміщення виконавців

область спрайтів

інший варіант

Запитання 12

Чи може виконавець змінювати образ?

варіанти відповідей

так

ні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест