Оксид - це
У наведеному списку виберіть формули оксидів металічних елементів:
1) MgBr2, 2) SO3, 3) HgO, 4) N2O3, 5) Al4C3, 6) K2O, 7) Cl2O7, 8) CaO, 9) K3N, 10) Cu(NO3)2, 11) Co2O3, 12) Ca(OH)2
У наведеному списку виберіть формули оксидів неметалічних елементів:
1) SnO, 2) Fe3O4, 3) NO2, 4) SiO2, 5) MnO3, 6) H2SO4, 7) ClO2, 8) KOH, 9) Br2O3, 10) Ag2O, 11) CrCl3 12) HI
У наведеному списку виберіть формули оксидів амфотерних елементів:
1) PbO2, 2) FeO, 3) ZnO, 4) MnO2, 5) Al2O3, 6) H2SO3, 7) CrO3, 8) KOH, 9) Cl2O5, 10) SrO, 11) AlCl3 12) HNO3
У процесі взаємодії силіцію з киснем утворюється сполука Силіцію з Оксигеном, у якій Силіцій виявляє валентність ІV. Укажіть формулу речовини, обчисліть відносну молекулярну масу продукту реакції.
Установіть відповідність між формули оксидів за їхніми назвами:
Формули оксидів
1) SO2
2) Al2O3
3) K2O
4) N2O5
Назви оксидів
А. калій оксид
Б. алюміній оксид
В. магній оксид
Г. сульфур (ІV) оксид
Д. нітроген (V) оксид
Установіть відповідність між формулами оксидів та валентністю елементів. Які входять до їх складу
Формули оксидів
1)ClO2
2)N2O
3)Ni2O3
4)SnO
Валентність елементів
А. II, II
Б. III,II
В. I, II
Г.II, III
Д. IV, II
Установіть відповідність між формулами оксидів та рівнянням реакції їх утворення:
Формули оксидів
1) сульфур (IV) оксид
2 )купрум (ІІ) оксид
3)фосфор (ІІІ) оксид
4)нітроген (ІІ) оксид
Рівняння реакцій утворення оксидів
А. Cu + O2 →
Б. H2 + O2 →
В. N2 + O2 →
Г. P + O2 →
Д. S + O2 →
Укажіть рядок, що містить лише оксиди
Укажіть рядок, що містить лише формули основних оксидів ( оксидів металічних елементів)
Укажіть рядок, що містить лише формули кислотних оксидів ( оксидів неметалічних елементів)
Укажіть рядок, у якому формули розміщені в порядку зменшення валентності елемента, сполученого з Оксигеном
Обчисліть, яка масова частка Оксигену міститься в алюміній оксиді
Сірчистий газ ( сульфур (ІV) оксид) , при наявності каталізатора V2O5 та t=400-4700C, окиснюється з утворенням сульфур (VІ) оксиду. Укажіть рівняння цієї реакції.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома