Поняття про вищу нервову діяльність.

Питання тесту адаптовано до параграфа 47 підручника біології для 8 класу під редакцією Н.Ю. Матяш, Л.І. Остапченко, О.М.Пасічніченко, П.Г.Балан

20 запитань
Запитання 1

Сукупність взаємопов'язаних нервових процесів у корі, підкіркових центрах головного мозку, які адаптують людину до мінливих умов довкілля - це:

варіанти відповідей

поведінка

вища нервова діяльність

Запитання 2

Біологічно доцільні реакції організму людини на дію подразників зовнішнього і внутрішнього середовища забезпечують такі пристосувальні механізми:

варіанти відповідей

вроджені рефлекси

набуті рефлекси

розумова діяльність людини

Запитання 3

Вища нервова діяльність людини включає:

варіанти відповідей

бузумовно-рефлекторну діяльність

умовно-рефлекторну

розумову діяльність

Запитання 4

Умовні рефлекси - це:

варіанти відповідей

вроджені

набуті протягом життя

Запитання 5

Рефлекси, які відіграють ключову роль у забезпеченні реакцій організму одразу після народження і стають підгрунтям для утворення набутих рефлексів:

варіанти відповідей

безумовні

умовні

Запитання 6

Періодичний функціональний стан організму людини, який характеризується вимкненням свідомості й зниженням здатності нервової системи відповідати на зовнішні подразники:

варіанти відповідей

Безсоння

Летаргія

Сон

Кома

Запитання 7

Вкажи правильний порядок фаз повільнохвильового сну:

варіанти відповідей

засинання - початок глибокого сну - глибокий сон - поверхневий сон

засинання - початок поверхневого сну - поверхневий сон- глибокий сон

засинання - поверхневий сон - початок глибокого сну - глибокий сон

Запитання 8

Оберіть фото, які позначають основні хронотипи у людей?

варіанти відповідей
Запитання 9

Зазвичай сон людини складається з:

варіанти відповідей

1-2-циклів

циклів немає

4 – 5 циклів

10 – 12 циклі

Запитання 10

Оберіть поняття, що характеризує навчання:

варіанти відповідей

пристосувальні зміни, що базуються на попередньому досвіді й розширюють його;

зафарбовування, або імпритинг – це навчання, в основі якого лежить розпізнавання образів немовлятами у перші моменти життя;

найвищою формою навчання є інсайт (осяяння), в основі якого лежить здогадка.

усі перелічені.

Запитання 11

Установіть послідовність між тривалістю збереження інформації та типом пам"яті :

1. 0.3-2 сек.

2. 15-30 сек.

3. кілька років

А) короткочасна

Б) довготривала

В) сенсорна

варіанти відповідей

1-в, 2-а, 3-б

1-в, 2-б, 3-а

1-б, 2-в, 3-а

Запитання 12

Яку назву має процес, протягом якого відбувається зміна поведінки, формування нових дій, що ґрунтуються на індивідуальному досвіді?

варіанти відповідей

увага

навчання

мислення

розуміння

Запитання 13

Прояв здатності людини ставитися до всього, що її оточує, і до самої себе з позиції засвоєних нею знань, називають ...

варіанти відповідей

свідомість

пам′ять

навчання

мислення

Запитання 14

Здатність мозку зберігати і відтворювати раніше закладену інформацію?

варіанти відповідей

пам′ять

свідомість

увага

мислення

Запитання 15

Вид пам’яті, коли актор, пригадуючи сумний випадок із життя, викликає в себе сльози, щоб зіграти нещастя в театрі, кіно?

варіанти відповідей

логічно-змістова

емоційна

образно-слухова

деклараційна

Запитання 16

Укажіть вид пам'яті, яка забезпечує тривале збереження знань, образів, переживань, які запам'ятовуються після багаторазового їхнього повторення і відтворення:

варіанти відповідей

короткочасна

довготривала

емоційна

словесно-логічна

Запитання 17

Укажіть, чим холеричний тип темпераменту відрізняється від флегматичного:

варіанти відповідей

імпульсивні

люди інертні

пасивні

люди сильні, неврівноважені

люди дратівливі і вибухові у своїх емоційних проявах

люди повільно приймають рішення

Запитання 18

В спілкуванні людина з цим темпераментом допускає різкість, дратівливість, емоційну нестриманість, що часто не дає йому можливості об'єктивно оцінювати вчинки людей, і на цьому грунті він створює конфліктні ситуації в колективі.

варіанти відповідей

сангвініки

флегматики

холерики

меланхоліки

Запитання 19

Люди з цим типом темпераменту дуже вразливі , важко переносять образи, засмучення 


 

  

  

  

варіанти відповідей

холерик

сангвінік

флегматик

меланхолік

Запитання 20

Установіть відповідність між типом пам'яті та її визначенням :

1. рухова

2. емоційна

3. образна

4. словесно-логічна

А) пам'ять на зорові, слухові, нюхові, смакові образи

Б) пам'ять на думки, судження, закономірності та зв' язки між явищами

В) пам'ять на позу й рух тіла

Г) пам'ять емоцій, почуттів

варіанти відповідей

1в, 2-а, 3-г, 4-б

1-в, 2-г, 3-а, 4-б

1-б, 2-г, 3-а, 4-в

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест