Вкажіть обставину, за якої домінантний алель гена проявляється фенотипово:
Виберіть пару гомозиготних генотипів:
Оберіть серед наведених генотипів гетерозиготний:
Укажіть кількість типів гамет, які утворює організм гомозиготний за однією парою
ознак при незалежному успадкуванні:
Вкажіть схрещування, при якому серед потомства спостерігається розщеплення
за генотипом у співвідношенні 1:2:1:
Вкажіть розщеплення за фенотипом, яке спостерігається серед потомків у результаті дигібридного аналізуючого схрещування:
Організм аналізується за чотирма ознаками, не зчепленими одна з одною. Він має генотип AAbbCcDd і в нормі утворює декілька типів гамет. Вкажіть один з цих типів гамет:
При схрещуванні особин з генотипом ААBb і aaBb в наступної генерації НЕ може бути генотипу:
Визначте ймовірність появи забарвлення насінини квасолі при схрещуванні:
АА х Аа, якщо у квасолі чорне забарвлення насінини домінує над білим:
Чоловік, який має короткі вії, одружився з жінкою, яка має довгі вії. У них народилася дитина з довгими віями. Відомо, що довгі вії – ознака домінантна, а короткі – рецесивна. Визначте генотипи батьків дитини:
Перший закон Г. Менделя-це закон про:
Для більшості видів організмів у зиготі характерний набір хромосом:
Вказати гетерозиготну особину за двома алелями гена:
Визначте ймовірність появи насіння різного забарвлення при схрещуванні: Аа х Аа, якщо у квасолі чорне забарвлення насінної шкірки домінує над білим:
Виберіть тип схрещування, під час якого Г.Мендель брав до уваги дві ознаки:
При схрещуванні двох організмів, аналізованих по одній парі альтернативних ознак, серед нащадків отримано розщеплення за фенотипом 1:1. Організми з якими генотипами схрещувалися?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома