Привіт! Сьогодні пропоную розв'язати лише одну задачу!!!!! Читайте!
На першому полі зібрали 3ц 60 кг редису, що становить половину зібраного редису з другого поля. З третього поля зібрали ⅓ того, що зібрали з першого поля, а з четвертого поля - на 128 кг більше, ніж з третього. Увесь редис з першого і другого полів порозкладали в ящики по 30 кг у кожен ящик та відправили до магазину і продали. Половину редису з третього та четвертого полів відправили на базар у великому контейнері і також продали. 34 кг редису з решти довелося відправити до птахоферми через зіпсований зовнішній вигляд на годівлю курей. Весь залишений редис знову розфасували у такі самі ящики і відправили до кіоску з продажу овочів.1 кг редису коштує 21 грн.
Порада: сфотографуй телефоном або запиши умову задачі, щоб вона залишалась перед очима. Трішки страшнувано починати таку? Допомагатиму.
Тепер запитання № 1. Чи варто перевести 3 ц 60 кг у кг, якщо далі йде мова про кілограми і їх менше, ніж сто?
Переводимо 3 ц 60 кг в кг. Заглянь у підручник або на обгортку зошита з правилами, перевір: чи знаєш ти що таке центнер?
Запитання №2
Скільки кг редису зібрали з другого поля?
Порада: прочитай про друге поле ще раз, обережно, не все так просто.
Запитання № 3 Скільки редису зібрали з третього поля?
Запитання № 4 Скільки редису зібрали з четвертого поля?
Запитання № 5 Скільки редису зібрали з першого і другого поля?
Навіщо збирати редис з першого і другого полів разом?
Запатання № 6 Скільки ящиків редису вийшло з перших двох полів?
Запитання № 7 Скільки редису зібрали з третього і четвертого поля разом?
Навіщо збирати разом редис з цих полів?
Запитання № 8 Чому дорівнює половина редису з третього і четвертого полів? НЕ спіши, тут дві правильні відповіді.
Запитання № 9 Що залишиться у другій половині редису після відправки на птахоферму? Знов не квапся.
Запитання № 10 Скільки ящиків підготувати для фасування решти для овочевого кіоску?
Запитання № 10 Скільки редису всього продали у різних торговельних точках?
Запитання № 11 Яка виручка (скільки отримано грошей) за цей товар?
Сьогодні, думаю, було не так складно розв'язати цю велику, за кількістю запитань, задачу. Бо я читала задачу невеликими уривками, як вчу вас завжди.
Подумайте, подивившись ще раз на умову задачі, сказати: " Чому саме такі уривки я робила? - Правильно. Дочитувала до місця, де вже "чується" дія. І як в класі завжди говорили: "Чуємо дію, давайте зробимо, а потім розберемось потрібна чи ні".
Грицю, у твоїй письмовій роботі аж десять грубих помилок! Чи не могло б їх бути менше?
— Могло б, якби робота була трохи коротшою.
Можливо, у когось так і з задачею?
ВІдповідь на це запитання не враховується мною у загальну оцінку.
І ще одне запитання, трішки загубилося. Якщо редис відправляли на продаж в одному контейнері, а решту в ящиках, то скільки було ящиків по 30 кг?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома