Встановіть відповідність між визначенням і поняттям
«один з напрямів соціальної роботи, спрямований не постійне супроводження сімей, які потребують систематичної підтримки умов, достатніх для забезпечення життєдіяльності соціально-незахищених сімей (малозабезпечених, багатодітних, з дітьми-інвалідами та ін.)» це –?
a) Соціальний патронаж
b) Соціальна реабілітація
с) Соціальна підтримка
Сукупність підходів, прийомів, операцій практичного чи теоретичного засвоєння дійсності - це
а) шлях
б) метод
в) вміння
г) знання
Які з методів НЕ належать до спеціальних методів в соціально-педагогічній діяльності
а) патронат;
б) заохочення;
в) соціометрія;
г) метод кейсів;
д) метод «рівний-рівному»;
е) вулична робота;
є) тренінг продуктивність
До яких методів відноситься метод "рівний – рівному":
а) до філософських методів
б) до соціологічних методів
в) до психологічних методів
г) до соціально-педагогічних методів
Групова соціальна робота - це :
а) форма соціальної роботи, у процесі якої відбувається надання допомоги клієнту через групові форми взаємодії, передавання групового досвіду для розвитку його фізичних і духовних сил, формування соціальної поведінки
б) орієнтована на розв'язання певних проблем або на модифікації специфічних ситуацій, які є схожими для членів групи
в) методика посередництва при розв'язанні конфлікту - це створення атмосфери, при якій люди можуть відкритися, знайти спільну мову і виробити свої власні рішення
г) створюються для підтримки та розв'язання індивідуальних проблем таких як: мати розваги за інтересами, можливості самовираження почуттів та потреб, розуміння та подолання перепон, що заважають відчувати себе повноцінним членом суспільства
Процес розвитку колективного й індивідуального досвіду, який відбувається у територіальних громадах і громадах за інтересами - це
а) робота в громаді;
б) громадська думка;
в) соціальна робота в громаді;
г) громадскість.
Вимога може бути?
а) пряма і сугестивна,
б) пряма і опосередкована
в) пряма і діагональна
г) горизонтальна і вертикальна
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома