Який прийом використаний «Та ти ж прекрасний хлопчик, можеш вчитися добре», «Ти тільки повір у свої здібності і легко подолаєш труднощі».
Метод і засіб виховання, покликаний формувати моральні поняття, моральні правила і норми, переконання учнів на різних етапах їх навчання і виховання – це
a) етична бесіда
b) діалог
c) полеміка
d) приклад
Розгорнутий, системний виклад у доступній формі певної соціально-політичної, моральної, естетичної проблеми - це
a) вебінар
b) лекція
c) бесіда
d) диспут.
Інформація будь-якого виду, розповсюджена в будь-якій формі, яка спрямована на досягнення суспільно корисних цілей, популяризацію загальнолюдських цінностей і розповсюдження якої не має на меті отримання прибутку
a) Повідомлення,
b) ЗМІ
c) Соціальна реклама
d) Буклет.
На що спрямована система соціального виховання в загальному:
а) на соціум;
б) на сімейне виховання;
в) на особистість людини.
Кого вважають першовідкривачем методів соціального виховання:
а) Й.-Ф. Гербарта;
б) Й.-Г. Песталоці;
в) Й. Ґете.
Шляхи і способи діяльності вихователів і вихованців з метою досягнення виховних цілей це:
а) методи виховання;
б) методи соціально-виховної роботи;
в) прийом.
Який підхід у соціальному вихованні розуміється як опора на особистісні якості?
Особистісний підхід;
Гендерний підхід;
Віковий підхід;
Диференційований підхід;
Індивідуальний підхід.
Прийом – це
а) це сукупність засобів і прийомів впливу на особистість, спрямованих на досягнення певної мети виховання, виправлення, перевиховання;
б) складова частина методу, що визначає шляхи реалізації вимог методів виховання;
в) це окремий метод кожного педагога, особистий вплив на вихованця, який пов'язаний також з певним завданням.
Оберіть типові причини того, що людина опиняється в положенні клієнта:
відсутність своєчасної соціальної підтримки;
власне бажання клієнта;
інфантилізм чи втрата надії на можливість зміни ситуації;
обмежений адаптаційний потенціал індивіда;
бажання поспілкуватися з розумними людьми;
недостатній досвід у вирішенні певних питань.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома