Повторення. Подібність трикутників

Подібність трикутників. Властивість бісектриси трикутника. Метричні співвідношення в колі

Додано: 17 травня 2022
Предмет: Геометрія, 8 клас
Тест виконано: 199 разів
9 запитань
Запитання 1

При перетині двох хорд одна з них ділиться на відрізки 6 см і 16 см, а друга — у відношенні 3 : 2. Знайдіть відрізки, на які другу хорду ділить точка перетину.


  

  

 

варіанти відповідей

12 см і 4 см

3 см і 2 см

12 см і 8 см

 6 см і 4 см

Запитання 2

Січна, проведена з точки А, перетинає коло в точках В і С, причо­му АВ = 4 см, ВС = 5 см. Знайдіть довжину відрізка AD дотичної, про­веденої до кола з точки А.


 

 

 

варіанти відповідей

18 cм

 36 cм

 6 cм

  20 cм

Запитання 3

У трикутнику АВС АВ = 12 см, ВС = 6 см. Більший з відрізків, на які бісектриса ВD ділить сторону АС, дорівнює 6 см. Знайдіть АС.


  

  

варіанти відповідей

18 см

12 см

9 см

3 см

Запитання 4

Сторони трикутника відносяться як 8 : 7 : 3. Знайдіть меншу сторону подібного йому трикутника, більша сторона якого дорівнює 32 см.


 

  

  

  

варіанти відповідей

18 см

9 см

7 см

12 см

Запитання 5

Прямі МК і NP, які перетинають сторони трикутника АВС, зображеного на рисунку, паралельні. АК = KP = PC, MК = 6 см. Яка довжина сторони ВС трикутника?

варіанти відповідей

8 см

16 см

18 см

24 см

Запитання 6

Сторони трикутника дорівнюють 12 см, 16 см і 24 см. Якими можуть бути сторони подібного йому трикутника?


варіанти відповідей

24 см, 30 см і 48 см

18 см, 24 см і 36 см

6 см, 8 см і 10 см

 3 см, 4 см і 6 см

Запитання 7

Чому дорівнює довжина відрізка OВ, зображеного на рисунку?

варіанти відповідей

8 см 

10 см

12 см

16 см

Запитання 8

На сторонах АВ і АС трикутника АВС, зображеного на рисунку, позначили точки М і К так, що АМ = 2/9 АС, АК = 2/9 АВ. Знайдіть ВС, якщо МК = 18 см.

варіанти відповідей

4 см

36 см

72 см

81 см

Запитання 9

За даними, зображеними на рисунку, знайдіть висоту дерева.

варіанти відповідей

2,5 м

5 м

7,5 м

10 м

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест