Повторення за 8 - 9

Додано: 2 вересня 2021
Предмет: Алгебра, 10 клас
Тест виконано: 76 разів
17 запитань
Запитання 1

Знайдіть корені рівняння 3х2 +х - 4=0

варіанти відповідей

-4; 3

8; - 25/3

-1; 4/3

-4/3; 1

Запитання 2

Розв'яжіть рівняння х2 -х+2=0

варіанти відповідей

-2;1

-1;2

Немає коренів

1

Запитання 3

Запишіть у вигляді десяткового дробу звичайний дріб 1/5.

варіанти відповідей

0,02

5

0,2

2

Запитання 4

Виділіть цілу та дробову частини неправильного дробу 18/5.

варіанти відповідей

33/8

113/18

42/5

33/5

Запитання 5

Серед рівнянь вкажіть рівняння,яке немає коренів

варіанти відповідей

2+10х-5=0

2+10х+5=0

2-2х+1=0

2-2х-1=0

Запитання 6

Дискриминант квадратного рівняння D= - 25. Скільки розв'язків має це рівняння?

варіанти відповідей

Один

Два

Три

Жодного

Запитання 7

Біквадратне рівняння має вигляд:

варіанти відповідей

 ax2+bx+c=0

  ax+b=0

ax4+bx2+c=0

 ax3-bx2+c=0

Запитання 8

Знайти найменший цілий розв’язок нерівності: -2x < - 3

варіанти відповідей

-2

1

2

1.5

Запитання 9

Розв’язати рівняння: 9 - 7х - 21 = 5 -

варіанти відповідей

-17

17

24

31

Запитання 10

Вказати функції вітки парабол яких напрямлені вгору? 

варіанти відповідей

  у = - х2+ 2х - 3

  у = - 8х + 4х2

у = - 0,4х+0,2х2  + 2

у = 2х2 - 6х

Запитання 11

Розв’язати систему рівнянь

варіанти відповідей

(3; -4) і (3;4)

(-3; -4) і (4; 3)

(-3; -4) і (-3; 4)

 (3; -4) і (-3; 4)

Запитання 12

Розв'яжіть нерівність: (х - 5)(х + 3) ≥ 0.

варіанти відповідей

(- ∞; - 3] ∪ [5; + ∞)

[- 3; 5]

[5; + ∞)

(- ∞; - 3]

Запитання 13

Укажіть усі натуральні значення х, при яких є правильною нерівність 4,36 < х < 6,66

варіанти відповідей

4

5

6

7

Запитання 14

Розв′яжіть рівняння ²∕х = 5

варіанти відповідей

0,1

0,4

2,5

10

Запитання 15

Ров′яжіть рівняння 4х² = 1

варіанти відповідей

-2; 2

2

0,5

-0,5; 0,5

Запитання 16

Обчислити вираз 3 ⋅ 4² - 3³ ⋅ 0,5

варіанти відповідей

19,5

28,5

52,5

34,5

Запитання 17

Обери графік функції

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест