Повторення. Текстові задачі.

Додано: 7 квітня 2020
Предмет: Алгебра, 11 клас
Тест виконано: 412 разів
12 запитань
Запитання 1

Одним із мобільних операторів було запроваджено акцію «Довше розмовляєш – менше платиш» з такими умовами: плата за з’єднання відсутня; за першу хвилину розмови абонент сплачує 30 коп, а за кожну наступну хвилину розмови – на 3 коп менше, ніж за попередню; плата за одинадцяту та всі наступні хвилини не нараховується; умови дійсні для дзвінків абонентам усіх мобільних операторів країни. Скільки за умовами акції коштуватиме абоненту цього мобільного оператора розмова тривалістю 8 хвилин (у грн)?

варіанти відповідей

2

1,65

1,56

2,58

Запитання 2

Відстань між двома містами велосипедист долає за 2 години, а пішохід – за 6 годин. Уважайте, що швидкості велосипедиста і пішохода є сталими протягом усього шляху.

Визначте відстань між містами (у км), якщо швидкість велосипедиста на 12 км/год більша за швидкість пішохода.

варіанти відповідей

34

36

38

42

Запитання 3

На перегоні, довжина якого дорівнює 240 км, поїзд рухався зі швидкістю на 10 км/год меншою, ніж мала бути за розкладом, і запізнився на 48 хв. З якою швидкістю (у км/год) мав рухатися поїзд за розкладом?

варіанти відповідей

55

60

65

70

Запитання 4

Першу третину шляху автомобіль проїхав зі швидкістю 40 км\год, а решту шляху - зі швидкістю 70 км\год. Обчисліть середню швидкість автомобіля протягом усього руху.

варіанти відповідей

55 км/год

56 км/год

58 км/год

60 км/год

Запитання 5

Маємо три відра з водою. Якщо чверть води з першого відра перелити до другого, а потім чверть води з другого води перелити у третє, то в кожному відрі буде по 9 л води. Скільки літрів води було спочатку у третьому відрі?

варіанти відповідей

3

4

5

6

Запитання 6

Порожній басейн, що вміщує x м3 води, повністю заповнюють водою за 5 годин (швидкість заповнення є сталою). За якою формулою можна обчислити кількість води V (у м3) у басейні через 2 години після початку його заповнення, якщо басейн був порожній і швидкість заповнення не змінювалась?


варіанти відповідей

5/(2х)

2/(5х)

2х/5

5х/2

Запитання 7

Увесь басейн наповнюється водою через першу трубу за 20 хв, а через другу – за 30 хв. Через скільки хвилин буде наповнений увесь басейн, якщо одночасно відкрити дві труби?

варіанти відповідей

50

25

12

15

Запитання 8

Двоє робітників, працюючи разом, можуть скосити траву на ділянці за 2 години 6 хвилин. Скільки часу (у годинах) витратить на скошування трави на цій ділянці другий робітник, працюючи самостійно, якщо йому потрібно на виконання цього завдання на 4 години більше, ніж першому робітникові?

варіанти відповідей

5

6

7

8

Запитання 9

 4 кг огірків і 5 кг помідорів коштували 230 гривень. Після того як огірки подорожчали на 50%, а помідори подешевшали на 40%, за 4 кг огірків і 5 кг помідорів заплатили 210 гривень. Знайдіть початкову вартість x одного кілограма огірків і початкову вартість y одного кілограма помідорів. У відповідь запишіть суму x+y (у грн).

варіанти відповідей

40

45

50

55

Запитання 10

З першої труби порожній басейн наповнюють водою на 40 хвилин швидше, ніж з другої. Скільки часу (у хвилинах) потрібно для наповнення порожнього басейну з першої труби, якщо з обох труб порожній басейн наповнюють за 21 хвилину? Уважайте, що швидкості наповнення басейну водою з кожної труби є сталими.

варіанти відповідей

25

30

35

20

Запитання 11

Лідія редагує 80 сторінок рукопису у 8 разів швидше, ніж Максим редагує 480 сторінок. Скільки сторінок відредагує Максим за той самий час, за який Лідія відредагує 320 сторінок? Уважайте, що продуктивність роботи і Лідії, і Максима є сталою.

варіанти відповідей

200

240

220

180

Запитання 12

У майстерні мали виготовити 240 стільців за n днів, причому щодня планували виробляти однакову кількість стільців. Однак, на прохання замовника, завдання виконали на 2 дні раніше запланованого терміну. Для цього довелося денну норму виготовлення збільшити на 4 стільці. Визначте n.

варіанти відповідей

11

12

13

14

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест