23 питання.
Максимально 36 балів.
Виберіть програмні об'єкти в середовищі Scratch.
Відмітьте ті команди, які змінюють значення властивостей виконавців у середовищі Scratch.
Над об'єктами у програмних середовищах можна виконувати дії:
Вкажіть на команди, які є подіями:
Вкажіть на команди для опрацювання події:
Вкажіть на команди, які є подіями:
Базова алгоритмічна структура, призначена для організації багаторазового виконання набору команд
Вкажи на команду для створення циклічних алгоритмів з визначеною кількістю повторень у середовищі Скретч
Що буде результатом виконання даної програми?
Скільки разів буде виконуватися команда розміщена у тілі такого циклу?
На скільки градусів буде виконано поворот у результаті виконання такого циклу?
На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?
На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?
Скільки команд міститься в тілі даного циклу?
Яку умову описує дана команда?
Яку умову описує дана команда?
Алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певного висловлювання
Вкажи на команду для реалізації розгалуження неповної форми в середовищі Скретч
Вкажи на команду для реалізації розгалуження повної форми в середовищі Скретч
Вкажи на повне розгалуження
Вкажи на неповне розгалуження
На скільки кроків переміститься виконавець алгоритму в результаті виконання даної програми?
Яким буде рузультат виконання даної програми якщо мишку натиснуто?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома