1. Укажіть випадок, коли слово пишеться з малої літери.
2.Укажіть випадок, коли власна назва пишеться без лапок.
3.Визначте тему тексту.
Вдягли багряний одяг клени. У золото нарядилися берези і осоки. Повіє вітер – і зірвані листочки опадають додолу.
Літають у небі зграями птахи. Вони готуються до відльоту у вирій.
4.Яка з наведених ознак стосується не тексту, а речення?
5.Прочитайте текст і визначте його недолік.
У Марійки волосся каштанове, густе і хвилясте. Очі у Марійки темні і кмітливі. Коли Марійка сором'язливо посміхається, на щоках у неї з'являються ямки.
6.Укажіть словосполучення зі словами в прямому значенні.
7.Укажіть групу слів-синонімів.
8.Укажіть слово, яке має омонім.
9.Установіть відповідність між значеннями слова холодний та їх антонімами.
1 Холодний погляд А безхмарний
2 Холодний ранок Б привітний
3 Холодне небо В гостинний
4 Холодний прийом Г теплий
В молодий
Прочитайте текст. Виконайте завдання 10 і 11до нього.
(1) Літо – найкраща пора року. (2) Я виходжу на широкий луг, вдихаю свіже повітря. (3) Мене зустрічає сонячне безмежжя, царство квітів. (4) Ви відчуваєте пахощі свіжоскошеної трави? (5) У променях червневого сонця прозорі краплі вранішньої роси виблискують на стеблах і пелюстках.
10.Слово, що вказує на назву першого літнього місяця, міститься у реченні.
11.Питальним є речення
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома