Повторення, узагальнення та систематизація вивченого

Додано: 29 жовтня 2023
Предмет: Українська мова, 10 клас
20 запитань
Запитання 1

Уподібнення приголосних відбувається під час вимови обох слів у рядку

варіанти відповідей

ягідка, могти

боротьба, зсунути

просьба, казковий

стежка, кігті


Запитання 2

Букву Н треба писати на місці пропуску в обох словах рядка

варіанти відповідей

жадан..ий, здоровен..ий

скажен..ий, височен..ий

нескінчЕн..ість,незрІвнян..ий

невблаган..ий, несказАн..ий

Запитання 3

Подвоєні букви треба писати у формі орудного відмінка однини в обох іменниках рядка

варіанти відповідей

піч, розкіш

ніжність, річ

відданість, зустріч

гордість, молодь

Запитання 4

Подвійний наголос має слово

варіанти відповідей

український

простий

сантиметр

вигода

Запитання 5

Чергування приголосних звуків (під час словозміни чи словотворення) можливе в обох словах рядка

варіанти відповідей

вишня, пастух

поріг, ткач

флешка, читати

гарбуз, огірок

Запитання 6

М'який знак треба писати на місці пропуску в обох словах ряжка

варіанти відповідей

кур..йоз, конферанс..є

вол..єр, н..юанс

кон..юктура, ател..є

шампін..йон, дос..є

Запитання 7

Помилку в написанні слова допущено в рядку

варіанти відповідей

алея, голландець

ванна, лібрето

піццерія, тритонний

ірраціональний, Магеллан

Запитання 8

Правил уживання великої букви дотримано в рядку

варіанти відповідей

місто Біла церква, собор Святого Юра

Дніпровська Міськрада, острів нова Гвінея

Королівство Бельгія, місто Володимир-волинський

День Державного Прапора України, Кабінет Міністрів України

Запитання 9

З дефісом треба писати всі слова в рядку

варіанти відповідей

супер/автомобіль,південно/східний

біло/сніжний, крісло/ліжко

сніжно/білий,рано/вранці

густо/населений,три/поверховий

Запитання 10

Букву Е треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка

варіанти відповідей

ст..повий, м..реживо, ож..ледь

тр..вожний, мен..джер,закор..нілий

ос..литися, ст..катися, руч..нька

заб..рати, чер..да, щеб..тати

Запитання 11

Слово ПРИЙМАТИ можна поєднати з кожним поданим словосполученням,ОКРІМ

варіанти відповідей

допомогу від волонтера

міжнародну делегацію

участь у конференції

замовлення на обладнання

Запитання 12

Синонімічними є фразеологізми

варіанти відповідей

попасти на слизьке - канти у воду

набрати води в рот - ні за холодну воду

і води не замутить - хоч до рани прикладай

як кіт наплакав - як кіт на мишу

Запитання 13

За допомогою сполучного голосного утворено обидва слова в рядку

варіанти відповідей

недогляд, сталевар

крокомір, спорттовари

спецоперація, криголам

чорнозем, краєзнавство

Запитання 14

Правильно утворено всі присвійні прикметники в рядку

варіанти відповідей

Олексіїв, Тамарин

батьків, Оксанів

сестрин, Андріїн

Софіїн, сусідин

Запитання 15

Чоловічого роду обидва іменники в рядку

варіанти відповідей

кір, ступінь

путь, пил

дриль, глазур

полин, нехворощ

Запитання 16

Закінчення -а у формі родового відмінка однини мають обидва іменники

варіанти відповідей

Житомир, квадрат

числівник, пісок

крик, кілограм

дуб, вальс

Запитання 17

НЕПРАВИЛЬНО узгоджено слова в рядку

варіанти відповідей

швидке каное, загадкова Калахарі (пустеля)

розумний шимпанзе, кольорове драже

широке шосе, страшне торнадо

барвистий какаду, прохолодна боржомі

Запитання 18

Правильно утворено ступені порівняння обох прикметників у рядку

варіанти відповідей

найдорожча, більш розумніша

повільніший, пресмачніший

нищий, найбільш точний

потужніший, більш завзятий

Запитання 19

Дієприкметниковим зворотом можна замінити підрядне частину в реченні

варіанти відповідей

Нам потрібна людина, яка знає проблеми всієї галузі.

Чоловіки їхали шляхом, що пролягав через ліс.

Лежить рівний степ, який ще не присмалило сонце.

Завезли препарати, що пройшли перевірку.

Запитання 20

З дефісом треба писати всі прислівники в рядку

варіанти відповідей

по/літньому, як/не/як, десь/інде

до/вподоби, любо/дорого, раз/у/раз

по/троє, хтозна/коли, пліч/о/пліч

на/прокат, часто/густо, де/не/де

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест